LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NIet goed geld terug?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Loes2013

NIet goed geld terug?

Ongelezen bericht door Loes2013 »

Van de week heb ik oordrukkers voor mijn kinderen gekocht, maar na een half uur waren hun oortjes helemaal rood. Ik terug naar de winkel, zegt de winkel dat ik geen geld terug krijg maar alleen een tegoedbon.... moet ik dit accepteren?

Jantje7

Re: NIet goed geld terug?

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Ja, als u in een winkel iets koopt is het een gunst van de verkoper om het gekochte terug te nemen, tenzij het defect is. Dan heeft u recht op een vervangen product.

jantje7

Loes2013

Ongelezen bericht door Loes2013 »

sja het product is ondeugelijk naar mijn mening, anders zou ik het wel accepteren, maar als ze bijna 2 dagen met rode oortjes lopen vind ik dat niet normaal

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Het product is niet ondeugdelijk jouw kids kunnen gewoon niet tegen het materiaal. Ik hoef bij mijn dochter ook geen byjoux oorbellen in te doen, die gaan gelijk zweren.

Wat voor materiaal is het?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Koop=koop en je hebt deze niet getest vooraf...

jammer maar het mag en zoek maar wat anders, toch nette service die niet iedereen doet.

aerox

Ongelezen bericht door aerox »

Wees blij dat je een tegoedbon krijgt, die dingen zijn 2 dagen gedragen!

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

De winkelier verleent je een bijzondere gunst ! hij hoeft het niet terug te nemen.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Loes2013 schreef:Van de week heb ik oordrukkers voor mijn kinderen gekocht, maar na een half uur waren hun oortjes helemaal rood. Ik terug naar de winkel, zegt de winkel dat ik geen geld terug krijg maar alleen een tegoedbon.... moet ik dit accepteren?
Heb je ze ook even schoongemaakt voordat je ze in deed? Ik bedoel, die dingen hebben dagen, mogelijk weken, open en bloot in een winkel gehangen, dus die zijn alles behalve schoon.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

sjohie schreef:
Loes2013 schreef:Van de week heb ik oordrukkers voor mijn kinderen gekocht, maar na een half uur waren hun oortjes helemaal rood. Ik terug naar de winkel, zegt de winkel dat ik geen geld terug krijg maar alleen een tegoedbon.... moet ik dit accepteren?
Heb je ze ook even schoongemaakt voordat je ze in deed? Ik bedoel, die dingen hebben dagen, mogelijk weken, open en bloot in een winkel gehangen, dus die zijn alles behalve schoon.
En niet te vergeten, misschien van verschillende andere mensen/kinder gepast!

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat zijn oordrukkers? Google maakt me niet veel wijzer.

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

sephora30 schreef:Het product is niet ondeugdelijk jouw kids kunnen gewoon niet tegen het materiaal. Ik hoef bij mijn dochter ook geen byjoux oorbellen in te doen, die gaan gelijk zweren.

Wat voor materiaal is het?
Ik dacht precies hetzelfde inderdaad. Plus, ik maak zelf oorbellen altijd even schoon als ik ze de eerste keer indoe.

Gesloten