LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'One Ring'

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
klaasvaak

'One Ring'

Ongelezen bericht door klaasvaak »

Onlangs bestelde ik de zogenaamde 'One Ring' (de ring van de film 'The lord of the rings' via de website www.wisshop.nl nadat ik de reclame meerdere malen op TV had gezien. In eerste instantie was ik tevreden, hij zag er mooi uit, op tijd geleverd maar na ruim een maand kwam er een stukje van de buitenkant los(het is een zilveren ring met 24 krt gouden buitenlaag).

Dit vind ik niet kunnen en wilde contact opnemen met het bedrijf maar er is nergens contact informatie te vinden. op de website niet, op de papieren die ik thuis gestuurd heb gekregen.

Door het opvragen van de informatie van de domeinregistratie van de website www.wishshop.nl ben ik erachter gekomen dat de website is geregistreerd door het bedrijf 'Direct Teleservice VOF' door de heer 'F Krepel'.

Nu het bedrijf Direct Teleservice VOF slechts een callcenter en vraag ik me af waar ik het best terecht kan en of ik recht heb op een nieuwe/geld terug...

Gast

Re: 'One Ring'

Ongelezen bericht door Gast »

Jij hebt dat ding VIA hen gekregen, dan kan hij neem ik aan ook VIA hen geruilt worden ?!!

Want anders kun je wél bestellen daar, zij maken er winst op, maar als er problemen zijn, kun je er niet terecht ?!

Gesloten