LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen abbonement

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Bert3H

Opzeggen abbonement

Ongelezen bericht door Bert3H »

Opzeggen abbonement Veronica enz. :oops:

Loop je een half jaar geleden door een winkelstraat,en ja hoor daar staan ze dan de abbonementen verkopers en als het nu een gids een krant is of zomaar een abbonement,de valkuil vertellen deze mensen niet.De kleine lettertjes.............

En ja hoor wij zijn er ook weer ingetrapt een veronicagids voor een 1/2 jaartje en dan houdt het weer op .kosten 12,50 euro
Ja hoor een half jaartje nee dus als je niet oplet of in een bepaalde situatie zit of overkomt zit je er zo weer een jaar aan vast zoals ons is overkomen.
2 maanden van te voren opzeggen zeggen ze dan is dit niet veel te lang voor een half jaar abbonement of is dit zo maar een regel die veronica insteld????
Dus nooit weer doen die abbonementen verkopers geloven.
nu veel e-mails en telefoontjes armer kosten 43 euro plus

rhodi

Re: Opzeggen abbonement

Ongelezen bericht door rhodi »

Als ik een abonnement op iets neem, in de wetenschap dat ik het maar een jaar o.i.d. wil hebben ,schrijf ik bij de 1e ontvangst van het blad op :D . Zo kun je nooit te laat opzeggen, of het smoesje krijgen dat de brief niet ontvangen is. Je hebt dan nl nog tijd zat om te kijken of er gereageerd wordt.

Gesloten