| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Otto
-
ria schinkel
Otto
Wie heeft er ervaring mee dat je iets bij de otto besteld, het retour zend en hun gewoon zeggen dat er het een en ander mist terwijl je bewijsstukken genoeg hebt om te zien dat alles retour is gezonden.Je ten tweede ontzettend onbeschoft behandeld word aan de telefoon en je nooit terug word gebeld. En degene die ergens verstand van moet hebben is nooit aanwezig.Graag reacties.
-
toetje
Re: Otto
Petje pindakaas.Dit is een goede link naar legio.Ria schinkel heeft het met otto wij met legio.Waarom zou zij haar verhaal hier niet kwijt mogen.Wij leven in een tijd dat iedereen wordt bestolen .Is het niet door de euro.Dan door bedrijven als otto wehkamp en zeker niet te vergeten onze grote vriend sint legio.Strooien met snoepgoed ho maar .Alleen aanmaningen en dreigbrieven.Ach kop op nog even dan is de kerstman in het land.Zou hij nog iets goed voor ons doen .ho ho ho ho hoop het maar.toet
-
Connie
Re: Otto
Beste Ria,
Ik ben bekend met je probleem met OTTO.
Wij zijn ongeveer al 8 maanden bezig met deklantenservice daar!
Eerst kregen wij een bepaald produkt niet op de afgesproken datum geleverd, waar ik expres een vrije dag voor had genomen. Daarna hebben wij het produkt afbesteld,want op zo'n manier wilden wij het niet meer. OTTO heeft ons daarna bekogeld met nota's van een produkt dat wij nooit hebben ontvangen. Er volgde zelfs een registratie bij het BKR. We hebben via de telefoon zo'n 12x te horen gekregen dat het openstaande bedrag afgeboekt zou worden, echter de nota's bleven binnen komen. Zelfs na het invullen van een door hun opgestuurd formulier en een brief van onze kant waarin we de situatie haarfijn heben uitgelegd bleven de nota's komen! Ze beloven je om terug te bellen maar dat doen ze inderdaad niet. Het is een ramp daar!
Ik ben bekend met je probleem met OTTO.
Wij zijn ongeveer al 8 maanden bezig met deklantenservice daar!
Eerst kregen wij een bepaald produkt niet op de afgesproken datum geleverd, waar ik expres een vrije dag voor had genomen. Daarna hebben wij het produkt afbesteld,want op zo'n manier wilden wij het niet meer. OTTO heeft ons daarna bekogeld met nota's van een produkt dat wij nooit hebben ontvangen. Er volgde zelfs een registratie bij het BKR. We hebben via de telefoon zo'n 12x te horen gekregen dat het openstaande bedrag afgeboekt zou worden, echter de nota's bleven binnen komen. Zelfs na het invullen van een door hun opgestuurd formulier en een brief van onze kant waarin we de situatie haarfijn heben uitgelegd bleven de nota's komen! Ze beloven je om terug te bellen maar dat doen ze inderdaad niet. Het is een ramp daar!