| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pall Mall jeans met afgevende labels die vlekken veroorzaken
Pall Mall jeans met afgevende labels die vlekken veroorzaken
Ik draag al jaren veel kleding van Pall Mall en heb nog nooit problemen gehad met de kwaliteit, integendeel. Dit jaar heb ik echter 3 broeken gekocht die alledrie onder de vlekken zitten die van de broeken zelf af komen. Het blijkt dat Pall Mall labels heeft gebruikt die afgeven bij het wassen. Ipv dat je broek schoner wordt van het wassen wordt ie steeds erger gevlekt
Ik vond hier een post van iemand:
Ik ben vast niet de enige met dit probleem met Pall Mall jeans. Ik heb Pall Mall al benaderd en wacht nog op een reactie. Toch zou ik het graag horen als meer mensen dit probleem hebben.
Ik vond hier een post van iemand:
Nou ben ik niet blij met het feit dat ik meer dan 300 euro kan weggooien en mijn vriendin heeft inmiddels ook een broek van 60 euro die 'per ongeluk' tussen mijn broeken in de was terecht is gekomen. Na 1 keer wassen zit er nu een mooie grote vlek op haar broek. Dus: schade 360 euro.Erna de Vries
Mijn man heeft nu 3 spijkerbroeken van Pall Mall gehad waar het leren label van geel afliet. Alle andere kleding in de was is verkleurd (gele vlekken). Pall Mall geeft aan dat ze nieuwe labels gaan gebruiken. Ze nemen de serie met slechte labels echter niet terug omdat maar 2% van de klanten met de broek terugkomt. Misschien dat een oproep in Kassa (er zijn ongetwijfeld meer klanten met klachten over Pall Mall spijkerbroeken) zorgt voor een hoger percentage klachten.
Ik ben vast niet de enige met dit probleem met Pall Mall jeans. Ik heb Pall Mall al benaderd en wacht nog op een reactie. Toch zou ik het graag horen als meer mensen dit probleem hebben.
Re: Pall Mall jeans met afgevende labels die vlekken veroorzaken
Hallo Borisc, het is al een tijdje geleden dat je dit bericht hebt geplaatst, maar toch wil ik nog even reageren. Ook ik ontdekte een tijdje geleden gele vlekken in de was. Dacht eerst dat het aan mijn wasmachine lag, maar later kwam ik erachter dat het aan de Pall Mall broek van mijn man lag. Het label geeft dus geel af. Een paar wassen zijn verknoeid en de broek ziet er niet uit. Ik ben wel van plan om naar de winkel te gaan waar we de broek hebben gekocht, maar ik was benieuwd welke acties jij hebt ondernomen. En heb je nog meer reacties gehad? Groetjes, Hanke
-
Ronaldvuure
Beste Mensen,
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem en ben op dit moment bezig om iets vergoed te krijgen van de leverancier, het ziet er echter naaruit dat dit ook op niks uit gaat lopen.
Ter info : het gaat hier niet alleen om Jeans maar ook om andere type broeken.
Ik hou jullie op de hoogte .
Ronald
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem en ben op dit moment bezig om iets vergoed te krijgen van de leverancier, het ziet er echter naaruit dat dit ook op niks uit gaat lopen.
Ter info : het gaat hier niet alleen om Jeans maar ook om andere type broeken.
Ik hou jullie op de hoogte .
Ronald
Goedemiddag,
Afgelopen weekend kwam ik langs de winkel waar we de broek hebben gekocht en ben ik naar binnen gestapt met de klacht. Ik kon met het aankoopbewijs en de broek terugkomen en ... heb gewoon mijn geld teruggekregen! Toch bijna € 100 ! Had ik dat maar eerder gedaan. Hebben jullie dit ook geprobeerd of alleen rechtstreeks bij PallMall? gr Hanke
Afgelopen weekend kwam ik langs de winkel waar we de broek hebben gekocht en ben ik naar binnen gestapt met de klacht. Ik kon met het aankoopbewijs en de broek terugkomen en ... heb gewoon mijn geld teruggekregen! Toch bijna € 100 ! Had ik dat maar eerder gedaan. Hebben jullie dit ook geprobeerd of alleen rechtstreeks bij PallMall? gr Hanke
Ronald, ik was ook nog benieuwd met welke andere broeken je dit probleem hebt, we hebben nog 2 nieuwe broeken liggen die nog niet gewassen zijn ... gr Hanke
Ook bij mij is er een spijkerbroek verknalt, eerst een paar vlekjes maar ook de twijfel hoe het kwam. Maar nu is het zo erg dat ik de broek wel kan weggooien. Én is duidelijk te zien dat het door het label komt. Weet iemand pall mall te benaderen, want dit vind ik niet acceptabel.
Ik heb nog nooit dit merk gehad, maar wat staat er in de wasvoorschriften?
Als daar niets bijzonders staat is dit een produktie fout en krijg je geld terug en kun je bij de fabrikant de schade aan overige kleding indienen!
Maar zonder het labeltje wat daar op staat...?
Dus eerst iemand die alles wat daar op staat vermelden AUB.
Als daar niets bijzonders staat is dit een produktie fout en krijg je geld terug en kun je bij de fabrikant de schade aan overige kleding indienen!
Maar zonder het labeltje wat daar op staat...?
Dus eerst iemand die alles wat daar op staat vermelden AUB.
Het label, dat is dat bruine ding achterop. Daar staan een paar letters ed. En Pall Mall met het logo. En ja wasvoorschrift, een spijkerbroek is niet zo moeilijk te wassen normaal. Maar bij deze gaat het mis. Maar hoe bereik ik Pall Mall
Juist het waslabel is belangrijk,
dit bepaalde of je helaas pindakaas
of een echte claim kunt indienen!
Bij een normaal labeltje met wasvoorschriften zou je ook de overige verpeste kleding kunnen claimen!
Dus voor je iets doet, bij een Stomerij logo is het jammer van de kosten!
dit bepaalde of je helaas pindakaas
of een echte claim kunt indienen!
Bij een normaal labeltje met wasvoorschriften zou je ook de overige verpeste kleding kunnen claimen!
Dus voor je iets doet, bij een Stomerij logo is het jammer van de kosten!
nee er zit een normaal waslabel in. Zelf wassen mag, zonder chloor strijken mag max 15ograden, mag in de droger. En wassen op max 40graden. Dus is er toch een probleem met de broek.
Dus klaag de importeur aan, via de winkel kunt U het adres krijgen, laat zien en zeg het, ze zullen vermoedelijk de verkoop stoppen ter voorkoming verdere problemen!
Naast geld terug voor broek zit er dus meer in!
Print eventueel alles van dit ook uit, zodat ze zien dat er meerdere klachten zijn.
Vaak reageren ze dan beter!
Naast geld terug voor broek zit er dus meer in!
Print eventueel alles van dit ook uit, zodat ze zien dat er meerdere klachten zijn.
Vaak reageren ze dan beter!
bedankt ik ga proberen!
Ik laat wel weten hoe het afloopt.
Ik laat wel weten hoe het afloopt.