LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips 880DVD recorder

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Kampie

Philips 880DVD recorder

Ongelezen bericht door Kampie »

Hallo
Ik wil een klacht inbrengen tegen Philips afdeling DVDrecoders.
Ik heb dit aparaat sinds februari 2003,en is nu al voor de tweede keer stuk.

Met het gevolg dat je het aparaat 4 week kwijt bent voor reparatie,dit gaat wel even van het kijkpleziertijd af,en je garantiejaar loopt gewoon door.
Dus de garantie eindigd in Februari 2004.
Hebt u al meer klachten hierover??
Kan u hier ook aandacht aan besteden??
Vrgr K.Scholte
Briljantstraat 123
9743ND Groningen

hulpje

Re: Philips 880DVD recorder

Ongelezen bericht door hulpje »

Philips heeft een redelijke service mbt tot dvdrecorders.
Na aanmelden wat door de leverancier hoort te doen op een speciale website. Wordt het apparaat opgehaald binnen 2 werkdagen en is normaal binnen 10 werkdagen weer retour.
Ook apparaten worden tot op heden ook als ze buiten de garantie zijn kosteloos hersteld.
Apparaten met 3 keer een klacht worden direct omgeruild

Kunnen een hoop nog wat van leren :roll:

BS

Re: Philips 880DVD recorder

Ongelezen bericht door BS »

Ik heb ook slechte ervaringen met een DVD recorder van Philips (DVDr70). In juli 2003 gekocht, in begin prima gedaan, maar toen begon het: alle zenders werden er uitgegooid; opnamen stopten zonder reden; apparaat bleef "hangen" (rode lamp brandt); herkende (goede, want nieuwe) DVD's niet meer... Uiteindelijk leverancier gecontacteerd en recorder naar Philips gestuurd. Na 2 weken retour: nog erger terug gekregen dan dat 't al was: bleef meteen hangen; herkende 3 van de 4 dvd's niet meer. Dus, een dag later weer terug gestuurd. Weer opgehaald, leek goed te zijn na een week precies dezelfde klachten... Weer terug naar winkel: nieuwe gekregen. Thuis gekomen: weer problemen met herkenning goede DVD's en (iets nieuws!!!) de knoppen op 't apparaat werkten niet.... Meteen terug: weer een andere meegekregen (ik wilde liever m'n geld terug en een ander merk kopen, maar daar konden ze (nog) niet aan beginnen) en nu maar afwachten of deze goed is, ik heb er weinig vertrouwen in...
Kan iemand mij vertellen of ik uberhaupt recht heb op teruggave van 't aankoopbedrag? Verkoper had het over een restwaarde, maar dat geloof ik toch niet helemaal. Ik heb nog garantie en apparaat voldoet duidelijk niet, dan kan ik toch gewoon m'n geld terug krijgen???

En zijn er meer mensen met deze problemen?

Gesloten