| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips koffiezetapparaat gebroken stekker tijdens transport
-
SandraDGroen
Philips koffiezetapparaat gebroken stekker tijdens transport
in de garantie philips koffiezet apparaat 2x retour gestuurd naar servilux in opdracht van philips. deze is in de doos verzonden hoe wij deze de 1e x hebben ontvangen. servilux zegt deze met een gebroken stekker te hebben ontvangen en kan dus niks voor ons doen behalve vernietigen.
wij hebben geen opdracht gekregen om deze stekker tijdens transport te verwijderen. dat was ook niet de 1e x verzending gebeurt.
nu kunnen wij een nieuw koffiezetapparaat aanschaffen á 300 euro bij servilux/philips, aanbod van servilux.
is dit aanvaardbaar of onzin?
wij hebben een klacht over een werkend apparaat, deze breekt bij transport, en nu zitten wij met de gebakken peren?!
kan iemand ons informatie verschaffen?
wij hebben geen opdracht gekregen om deze stekker tijdens transport te verwijderen. dat was ook niet de 1e x verzending gebeurt.
nu kunnen wij een nieuw koffiezetapparaat aanschaffen á 300 euro bij servilux/philips, aanbod van servilux.
wij hebben een klacht over een werkend apparaat, deze breekt bij transport, en nu zitten wij met de gebakken peren?!
Re: Philips koffiezetapparaat gebroken stekker tijdens transport
Een stekker welke breekt tijdens transport, ik kan het eerlijk gezegd niet geloven. Normaal gesproken zijn de stekker en snoer bij dit soort apparaten welke met vocht in aanraking komen één geheel, ook aan de zijde van het apparaat, en dus niet te verwijderen.SandraDGroen schreef:in de garantie philips koffiezet apparaat 2x retour gestuurd naar servilux in opdracht van philips. deze is in de doos verzonden hoe wij deze de 1e x hebben ontvangen. servilux zegt deze met een gebroken stekker te hebben ontvangen en kan dus niks voor ons doen behalve vernietigen.
Het gaat er dus vooral om, wat is er nu schijnbaar kapot. Dat een snoer of stekker kapot gaat lijkt erg onwaarschijnlijk.
Het apparaat is hoe dan okk jou / jullie eigendom, dus ze kunnen moeilijk beslissen dat het apparaat vernietigd gaat worden. Anderzijds is diegene welke verzend wel verantwoordelijk voor verzending en de gevolgen daarvan.
Over welk type apparaat hebben we het trouwens ?
-
stofzuigertje
De aangegoten stekker kan ik alleen tussen de stalen werkplaatsdeur kapot drukken!
Wel is snoerbreuk vlak achter de stekker mogelijk door doorhangen of draden los door aan snoer te trekken... maar stekker zelf?
Ik heb even getest met aangegoten stekker en ik moest met deze anti inbraak stalen deur flink rammen!
Ik denk dat niet de stekker maar het snoer stuk was!
Wel is snoerbreuk vlak achter de stekker mogelijk door doorhangen of draden los door aan snoer te trekken... maar stekker zelf?
Ik heb even getest met aangegoten stekker en ik moest met deze anti inbraak stalen deur flink rammen!
Ik denk dat niet de stekker maar het snoer stuk was!
Lijkt me sterk dat de stekker breekt tijdens het transport: zijn tegenwoordig allemaal van kunststof.
Maar goed: een nieuwe stekker eraan zetten is toch niet zo moeilijk en zijn de kosten ook niet.
Maar goed: een nieuwe stekker eraan zetten is toch niet zo moeilijk en zijn de kosten ook niet.
Een tip, gebruik hoofdletters, comma en schrijf in allinea's. Wanneer je een ander om hulp vraagt, dan is de kans dat je die krijg het grootst is je het de ander zo makkelijk mogelijk maakt om je te begrijpen. Het juist gebruik van leestekens helpt daarbij. Als de teksten langer worden, dan worden ze niet meer gelezen. Althans niet door mensen die je echt kunnen helpen.
Een kapotte stekker kan natuurlijk best gemaakt worden.
Een kapotte stekker kan natuurlijk best gemaakt worden.
De stekker zelf is nagenoeg onbreekbaar. (Het bakeliet tijdperk is lang geleden) Wat ik me kan voorstellen:
Apparaat zat niet op de originele manier in de verpakking, waardoor de stekker ergens klem zat tussen doos en apparaat.
Kracht op dat punt duwt de stekker tegen apparaat, apparaat breekt/scheurt
Apparaat zat niet op de originele manier in de verpakking, waardoor de stekker ergens klem zat tussen doos en apparaat.
Kracht op dat punt duwt de stekker tegen apparaat, apparaat breekt/scheurt