Al tijden kreeg ik grote brieven van de Postcode-loterij, kans op 2 miljoen, whatever.
Ik had nooit om die post gevraagd, en ben een paar keer gaan bellen om hen te vragen daarmee te stoppen (bellen a 45 cent pm).
Elke keer lang aan de lijn, en op gegeven moment verbinding maar verbroken.
Uiteindelijk kreeg ik ze aan de lijn, en verzocht ik ze te stoppen met die onzin, waarom mensen die geen lid zijn constant post sturen, dat kunnen ze toch beter gebruiken voor de goede doelen die ze steunen?
Mocht u ook elke keer ongevraagd die post krijgen gooi het dan niet weg, maar stuur het terug oid (hen bellen loopt aardig in de kosten) met ongevraagd (en bv: met het geld van deze ongevraagde post had u beter goede doelen kunnen steunen!), want dit is zonde geld, en aangezien ze blijkbaar velen die post sturen (ik zie die dingen ook weleens liggen op zo'n stapel met weggegooide reclame) vind ik het eigenlijk ongehoord dat ze zo met dat geld omgaan.
Mocht u lid zijn van de postcode loterij, besef dan svp dat er geregeld voor tonnen wordt gespendeerd aan ongewenste post, en dat ze met dat geld mooie dingen hadden kunnen doen.
Ook die misleidende reclame van hen vind ik eigenlijk ongehoord (nooit was het risico om miljonair te worden zo groot blabla etc.) maarja, dat is weer een ander verhaal.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Post van Postcode Loterij
Re: Post van Postcode Loterij
Iik ben al jaren lid van de Postcodeloterij en ik heb er volledig begrip voor dat ze ook wel reclame moeten maken om leden te werven. Want dat is wat dit is reclame. En er bestaat in dit land geen verbod op het toezenden van reclame.
Dus je kunt bellen en terusturen tot je een ons weegt het zal je niet helpen.
Dus je kunt bellen en terusturen tot je een ons weegt het zal je niet helpen.
Hoi Gast
Ik ben het volledig met u eens .
Maar wat dacht u van de bobo`s die op kosten van de pcl gaan kijken hoe slecht die 3de wereld landen het hebben .
Ik ben het volledig met u eens .
Maar wat dacht u van de bobo`s die op kosten van de pcl gaan kijken hoe slecht die 3de wereld landen het hebben .
-
Gast
ben het er volledig mee eens maar wat die bobo´s doen schijnt in nederland de gewoonte te zijn want ik lees niks anders dan dat er weer een stelletje bobo´s op kosten van de gemeendschap in het buitenland zitten
Die slogan is van de Lotto en dus niet van de postcodeloterij.(nooit was het risico om miljonair te worden zo groot blabla etc.)
-
Gast
ik krijg die rotzooi ook, gelijk weggooien met de rest van de troep
-
Gast
Of heel simpel een berichtje sturen aan Antwoordnummer 666.
Kijk op google voor de overige gegevens. Met een simpel berichtje ben je 5 jaar lang van al die troep af. Als ik het kan opzoeken, waarom is het voor jullie dan teveel moeite?
Kijk op google voor de overige gegevens. Met een simpel berichtje ben je 5 jaar lang van al die troep af. Als ik het kan opzoeken, waarom is het voor jullie dan teveel moeite?