LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL pakketdienst. Inhoud pakket gejat!!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Diaantje_24

PostNL pakketdienst. Inhoud pakket gejat!!

Ongelezen bericht door Diaantje_24 »

Wat een ellende is het.. Heel die PostNL.

In december 2012 heb ik via Kijkshop 2 mobieltjes besteld, voor de kinderen als kerstcadeautje. Op de site van Kijkshop heb ik aangegeven dat pakketje alleen op mijn adres bezorgd mocht worden en er was een handtekening vereist.
Via Track en tracé zag ik dat het pakketje bezorgd zou zijn, maar zowel ik als mijn partner waren op dat moment aan het werk. Blijkt de bezorger van PostNL het pakketje toch bij een van mijn buren te hebben afgegeven, met daarbij MIJN HANDTEKENING te hebben vervalst.
PostNL gebeld, zouden onderzoek opstarten, maar nooit meer iets van gehoord.

Op 14jan jl belde mijn mobiele telefoonprovider dat ik bij verlenging van mijn ABO een nieuw toestel zou krijgen.
Op 18januari staat hier een allervriendelijkste jongeman van PostNL aan de deur met een pakket. Moest dus of telefoon of zijkant zijn. Ik neem het pakket aan, ik teken. De jongeman loopt weer weg en ik maak de doos open en deze blijkt gewoon leeg te zijn!!!! Jongeman terug geroepen, die vond ook al dathet pakketje licht aan voelde, heeft meteen zijn baas gebeld, pakketje afgemeld en retour genomen.
Ik heb meteen daarna zowel Mijn provider als PostnL op de hoogte gebracht en zou zodra het pakketje retour was een nieuwe telefoon toegestuurd krijgen. Dit vertelde de klantenservice-medewerkster van PostNL mij. Zij bevestigde ook dat er (helaas) veel van dit soort klachten zijn bij PostNL.

Nu zijn we 3 weken verder, ik heb nog geentelefoontje, wel al meerdere malen contact gehad met PostNL maar krijg allemaal smoesjes te horen; het pakketje zou niet retour gemeld worden, provider moet onderzoek op starten etc etc.. Eerst zou het binnen uiterlijk 10 opgelost worden, er zou iemand langs komen van PostNL en nu is de laatste stand van zaken datum nog 6 weken kan wachten.

2grove fouten in een korte periode. Ik als consument wordt van kastje naar de muur gestuurd, worden geen enkel opzicht gecompenseerd voor de schade... En ben bang datum kan fluiten naar mijn nieuwe telefoon

ArneLH

Re: PostNL pakketdienst. Inhoud pakket gejat!!

Ongelezen bericht door ArneLH »

Diaantje_24 schreef:2grove fouten in een korte periode. Ik als consument wordt van kastje naar de muur gestuurd, worden geen enkel opzicht gecompenseerd voor de schade... En ben bang datum kan fluiten naar mijn nieuwe telefoon
Dat lijkt mij vreemd aangezien dit allemaal voor risico van Kijkshop komt...

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

provider moet onderzoek op starten etc etc..

Klopt, jij als ontvanger kunt geen onderzoek starten, dat moet de verzender doen. Blijf dus aan de bel trekken bij Kijkshop (voor pakket 1) en je mobiele telefoonprovider (voor pakket 2).

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dit is een uitstekend voorbeeld van waarom ik betaling onder rembours niet zie als betaling bij aflevering of achteraf.

Gesloten