graag wil horen over er mensen zijn die slechte ervaringen hebben met practicomfort.
mijn vader [ 90jaar] heeft 4 jaar geleden een scootmobiel gekocht, zoals dat gaat bij verkoop er is geen
betere service als bij hun.2 jaar geleden een band lek hij heeft 14 dagen geprobeert om een afspraak te maken ze belden nooit terug op het laast zeiden ze hij moest maar een fiets maker op zoeken,
nu er is geen fiets maker die zo een band wil repareren. nu heeft hij weer een band lek ze willen wel langs komen gaat ongeveer € 400,00 kosten.heb nu zelf gebelt je word er direct afgeblaft de service afdeling gevraagd om een technis iemand , voor wat informatie om het zelf te demonteren ze willen je niet door verbinden, we bellen misschien wel terug zeiden ze , niet gebeurt.
graag hoor ik of er meer van dat ervaringen zijn .H.Rijks
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] practicomfort scootmobielen
Re: practicomfort scootmobielen
De vorige x dat de monteur moest komen was het wéér de stekker van de accu die los zat die hij met een tyrib vastgezet heeft, maar de laatste x zei hij meteen dat het welk eens de zekering kon zijn die los zou zitten. Dat was een bekend probleem met dit model !!!!
Het is een gebruikte scoot, vorige eigenaar zou dus dit probleem óók gehad moeten hebben èn...als dit een bekend probleem is waarom dan niet bij voorbaat dit gecontroleerd ????
Dus na de laatste x ben ik het meer dan zat, en heb per e-mail (met een cc aan mezelf), laten weten dat ik álle vertrouwen in het bedrijf kwijt ben en van de hele aankoop af wil. Er was me daarna telefonisch, door mevr Heijting wel een demoscoot aangeboden, maar dan zit ik nog met het gebrek aan service als je pech hebt. Maar dat moest de manager beslissen, in een paar dagen zou ik daar bericht van krijgen. Inmiddels 8 dagen verder, naar míjn mening is dat méér dan een páár dgn. maar goed ik heb. Gisteren de service gebeld,die kon me niet doorverbinden met mevr. Heijting of de manager dhr. van Diest (???) Ze keek op de pc naar de stand van zaken maar er was niks vermeld over het telefoongesprek noch dat het naar de manager was doorgestuurd. Slim want nou is er geen bewijs van wat er besproken is en zou het mijn woord tegen de hunne zijn.
Inmiddels heb ik onze rechtsbijstandsverzekering geïnformeerd en die adviseerde om een aangetekende brief te sturen naar practicomfort met het hele verhaal van de problemen waardoor we alle vertrouwen kwijt zijn en van de aankoop af willen. Dan de reaktie afwachten en zo nodig alsnog de verzekering inschakelen. Maar in principe is de e-mail ook al wel rechtsgeldig omdat ze een leesbevestiging gestuurd hebben èn ik de mail ook naar mezelf heb verstuurd als bewijs dát het verstuurd is. Ik zou zeggen: wordt vervolgd en: KOOP NIETS BIJ PRACTICOMFORT het is niet te vertrouwen zeker niet bij gebruikte scoots.