LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijs BEERTENDER fustjes??

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Kees Venema

Prijs BEERTENDER fustjes??

Ongelezen bericht door Kees Venema »

:twisted: Ik heb de Firma Heineken aangeschreven, omtrent de waanzinnig hoge prijs van die 4-liter bierfustjes bestemd voor de Beertender van Krupps. Als je bijvoorbeeld een tray 1/2 liters Amstelbier koopt (voor de duidelijkheid: een tray = 24 blikjes), ben je daarvoor 12,95 kwijt, dus zeg maar 13 euro voor 12 liter. Nu wil ik datzelfde bier, maar dan in die fustjes, dan wordt de prijs: 3 x 4 liter= 3 x 8.75= 26,25 euro, dus het tapbier kost meer dan het dubbele en dan heb ik het nog niet over het feit, dat die blikjes weleens in de reclame zijn en die fustjes niet !!
Het hierboven geschrevene heb ik dus ook als protestmail naar de firma Heineken gestuurd, alsmede met de vraag waarom, zeker gezien het feit, dat het hoogstwaarschijnlijk goedkoper is om 3 x een zak van 4 liter te vullen, dan 24 blikjes!!
Hierop heb ik een afwijzend antwoord gehad, iets in de trant van: het uitvinden en produceren van die vaatjes heeft een heleboel geld gekost en dat ik eigenkijk blij moest wezen, omdat ik een perfect biertje (mag) drink(en), waarop ik terug heb geschreven, dat dat niet mijn probleem is, kijk ik heb ook 250 euro voor die tapinstallatie betaald, is dat geen bijdrage van mijn kant geweest dan en hoeveel van die vaatjes hebben jullie al verkocht, gezien het feit dat ze al een paar keer uitverkocht zijn geweest en hoeveel ze er dan nog moeten verkopen om de prijs weer normaal te doen worden. Ook heb ik ze verteld, dat zij eigenlijk blij moeten zijn, dat ik een perfect biertje wil drinken, dat is toch ook voor de firma Heineken een welkome aanbeveling?? Daar maken ze toch elke keer reclame voor?? In ieder geval heb ik op mijn laatste schrijven nog geen gehoor gehad!!
Maar het is zonde voor mijn Beertender, maar ik koop geen bier meer van de firma Heineken, misschien dat een andere firma die taak op kan pakken, dus voor zeker de helft goedkoper bier maken, net zoals bij Senseo is gebeurd!!

Gast

Re: Prijs BEERTENDER fustjes??

Ongelezen bericht door Gast »

verkeerde topic?????

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

Ik begrijp niet zo goed waar u over klaagt. De prijzen waren al bekend voordat u een dergelijk apparaat aan zou gaan schaffen, deze zijn dus niet verhoogd. Daarnaast is de wijze waarop het bier opgeslagen en geserveerd moeten worden door het apparaat ook afwijkend van andere biersoorten. Een hogere prijs is derhalve geheel logisch, er zijn voor de fabrikant meer kosten om een dergelijk product te vervaardigen en de researchkosten terug te verdienen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Tis net de Senseo. Wel kopen maar het mag niks kosten! En dat op een reistopic! :roll:

Gesloten