LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen Thule EasyFold fietsdrager van Hollandbikeshop

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ivankampen

Problemen Thule EasyFold fietsdrager van Hollandbikeshop

Ongelezen bericht door ivankampen »

8 april 2018 stuurde ik de leverancier, Hollandbikeshop, van onze Thule fietsdrager EasyFold 931 13 Polig, uit juli 2014, onderstaande klacht.

Het gaat om de grijze plastic handgreep waarmee je de drager kunt ontgrendelen. Deze handgreep valt er steeds uit, waarna we de drager met een ander voorwerp moeten ontgrendelen. Dit is geen deugdelijke constructie voor een drager van 479,95 euro.

In 2017 heb ik hierover ook al een klacht (over het greepje dat eruit valt ) ingediend, maar de tekortkoming is nog steeds niet verholpen (kreeg de tip het hendeltje er weer in te drukken..).

Hierbij ontvangen jullie de foto’s met type-nr. en onderzijde drager/hendel,

Ik reken op een, goede en definitieve oplossing voor het geschetste probleem.

Het antwoord van Holland bikeshop op 18 april 2018:

Geachte mevrouw Van Kampen,

Thule heeft ons volgend antwoord:
Hier is geen oplossing voor, behalve het toesturen van een nieuw hendeltje 52374...
Dat vertrekt vandaag nog.

Zodra het door ons ontvangen is, sturen wij het u toe.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog verdere vragen hebben dan beantwoorden wij deze graag.

Met vriendelijke groet,

[Persoonsgegevens verwijderd door moderatie]

Nu, 18 mei heb ik nog steeds niets ontvangen..

Wie herkent deze slechte service van zowel Thule als Hollandbikeshop?
Laatst gewijzigd door Radar op 19 mei 2018 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

sylvesterb

Re: Problemen Thule EasyFold fietsdrager van Hollandbikeshop

Ongelezen bericht door sylvesterb »

ivankampen schreef: Nu, 18 mei heb ik nog steeds niets ontvangen..
Ik lees eigenlijk geen slechte service. Heb je ze gebeld/gemaild dat je het onderdeel nog niet hebt ontvangen? Genoeg berichten hier over PostNL e.d. dat pakketjes zoek raken.

Los daarbij meldt je in 2017 hetzelfde probleem te hebben gehad, toen hebben ze een oplossing geboden, je kunt het Hollandbikeshop niet kwalijk nemen als jij hierna niets meer laat weten dat het niet de oplossing was. Of heb je dit wel gedaan maar niet gemeld in je bericht hier?

Na 4 jaar heb je geen garantie meer en of je wettelijke garantie hebt betwijfel ik. De waarde is wel hoog maar schijnbaar is een hendeltje defect gegaan, dit is een gebruiksonderdeel. Ondanks dit sturen ze dit gewoon toe zonder te zeuren, dat noem ik eerder service, genoeg bedrijven zullen dit niet doen na bijna 4 jaar.

Gesloten