| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pursential afslank pillen
-
Laila van Laarhoven
Re: pursential afslank pillen
Hallo, las net je reactie en ze zijn echt niet goed wijs!
Ik ben al weken met ze aan het mailen en kreeg steeds standaard antwoorden.
Het laatste nieuws is, dat ze me alsnog de proefzending willen doen toekomen, omdat ik die dan niet gehad heb, terwijl ik de kwartaalzending al gekregen heb!
Uiteraard gezegd dat ik er niet mee akkoord ga. Ik print alles uit en ga er mee langs het juridisch loket en inderdaad, kan me niet voorstellen dat ze een deurwaarder sturen. Ze hadden ook een fout gemaakt en gezegd dat ik op 4/7 de proefzending had ontvangen i.p.v. 7/4. Daar wees ik ze op en toen kreeg ik bericht dat dit inderdaad een foutje was van hun kant. Ze kunnen me niks maken, maar weet dus, dat je geen week de tijd hebt om de pillen of wat je besteld hebt uit te proberen! Zodra de verzenkosten van je rekening zijn afgeschreven heb je nog 7 dagen om het zgd. abonnement af te zeggen.
Als je de greenteapads hebt besteld: Omdat ik ze nou eenmaal per ongeluk gekocht heb, heb i ze ook gebruikt. Viel geen gram af, maar wel hardkloppingen!
Staat stijf van de caffeïne en de guarana etc. Gewoon niet snoepen en minder eten meer bewegen, dat werkt nog altijd het best!
Groet en succes
Ik ben al weken met ze aan het mailen en kreeg steeds standaard antwoorden.
Het laatste nieuws is, dat ze me alsnog de proefzending willen doen toekomen, omdat ik die dan niet gehad heb, terwijl ik de kwartaalzending al gekregen heb!
Uiteraard gezegd dat ik er niet mee akkoord ga. Ik print alles uit en ga er mee langs het juridisch loket en inderdaad, kan me niet voorstellen dat ze een deurwaarder sturen. Ze hadden ook een fout gemaakt en gezegd dat ik op 4/7 de proefzending had ontvangen i.p.v. 7/4. Daar wees ik ze op en toen kreeg ik bericht dat dit inderdaad een foutje was van hun kant. Ze kunnen me niks maken, maar weet dus, dat je geen week de tijd hebt om de pillen of wat je besteld hebt uit te proberen! Zodra de verzenkosten van je rekening zijn afgeschreven heb je nog 7 dagen om het zgd. abonnement af te zeggen.
Als je de greenteapads hebt besteld: Omdat ik ze nou eenmaal per ongeluk gekocht heb, heb i ze ook gebruikt. Viel geen gram af, maar wel hardkloppingen!
Staat stijf van de caffeïne en de guarana etc. Gewoon niet snoepen en minder eten meer bewegen, dat werkt nog altijd het best!
Groet en succes
hoi laila kan je mij het adres sturen om mijn abb. op te zeggen, ik heb nu niets
om naar toe te reageren. Oh ja ik ga nu sporten lijkt me beter 
-
Laila van Laarhoven
Hallo,
Ga naar http://uitschrijven.puresential.com en volg de instructies op de website.
hun emailadres is [email protected]
Ik denk niet dat je al kunt opzeggen voordat je je proefpakket hebt ontvangen, of enig bericht want waarschijnlijk heb je nog geen klantnummer?
Als dat wel zo is: meteen opzeggen die handel.
Alles wat je kopen wilt aan pillen, daar ben ik inmiddels achter, kun je ook kopen bij de reformzaken of soms gewoon bij drogist of apotheek en dan een stuk goedkoper ook nog!
Veel succes!
Groetjes,
Laila
Ga naar http://uitschrijven.puresential.com en volg de instructies op de website.
hun emailadres is [email protected]
Ik denk niet dat je al kunt opzeggen voordat je je proefpakket hebt ontvangen, of enig bericht want waarschijnlijk heb je nog geen klantnummer?
Als dat wel zo is: meteen opzeggen die handel.
Alles wat je kopen wilt aan pillen, daar ben ik inmiddels achter, kun je ook kopen bij de reformzaken of soms gewoon bij drogist of apotheek en dan een stuk goedkoper ook nog!
Veel succes!
Groetjes,
Laila
bedankt voor de adressen, heb een mail gestuurd en ze laten bevestigen ( hebben ze ook gedaan ) dat ze het gelezen hebben dus dat bewijs heb ik al in handen
ik hou jullie op de hoogte.
het bedrag van € 3,99 is al afgeschreven mijn man storneert dit nu en trekt de aut. inc. via de bank in, ze zijn wel snel met afschrijven zeg.
-
VioletPrue
Dan kan ik je uit de droom helpen, ze hebben zelfs mensen voor de rechter gedaagd.Laila van Laarhoven schreef:kan me niet voorstellen dat ze een deurwaarder sturen.
En soms zelfs gewonnen.
ik blijf liever positief dromen
-
VioletPrue
Tuurlijk, je kop in het zand steken is veel leuker, dat ben ik met u eens.
Maar erg realistisch is het niet.
Maar erg realistisch is het niet.
sorry maar heb via de mail een bevestiging ontvangen dat ze mijn ab. per direct hebben beeindigd en ook geen pakktje ontvangen of is er een bedrag afgeschreven van mijn rek. Dus voor alle anderen positief blijven dromen.
-
Laila van Laarhoven
Hallo,
Inmiddels heb ik het kwartaalpakket naar hun postbus verzonden.
Aangetekend, dat wel en dat kost natuurlijk wel geld, maar dan heb
ik ook het bewijs in handen! Het formaat van de doos met de zgn
kwartaalbestelling, is van zo'n afmeting, dat het niet in een A4 envelop past.
Heb er dus maar papier omgedaan, briefje erbij en hup bij postkantoor verzonden.
Ik houd mijn brievenbus angstvallig in de gaten en gelukkig heb ik goede connecties bij de politie hier! Het feit dat ze me een mail gestuurd hebben, om dan maar achteraf alsnog de proefverpakking toe te sturen, terwijl ze wel al een kwartaalpakket hebben toegestuurd, lijkt me niet erg slim!
Geen idee wie er achter deze organisatie zitten, maar het zijn niet de grootste lichten en ze hopen gewoon, dat ze door bangmakerij geld verdienen. Dat lukt ook zo vermoed ik, maar niet bij iedereen! Ze gaan er gewoon van uit, dat de meeste mensen bang zijn voor deurwaarders en dan toch maar betalen, omdat het niet om enorme bedragen gaat. Nou, voor mij is 49,95 nog steeds een dikke honderd gulden, al mag je niet meer omrekenen en ik vind het erg veel geld!
Ik koop nooit meer iets bij ze en maak ook overal anti-reclame!
groetjes en adviseer iedereen hetzelfde te doen!
Trouwens niets meer van ze gehoord!
Laila
Inmiddels heb ik het kwartaalpakket naar hun postbus verzonden.
Aangetekend, dat wel en dat kost natuurlijk wel geld, maar dan heb
ik ook het bewijs in handen! Het formaat van de doos met de zgn
kwartaalbestelling, is van zo'n afmeting, dat het niet in een A4 envelop past.
Heb er dus maar papier omgedaan, briefje erbij en hup bij postkantoor verzonden.
Ik houd mijn brievenbus angstvallig in de gaten en gelukkig heb ik goede connecties bij de politie hier! Het feit dat ze me een mail gestuurd hebben, om dan maar achteraf alsnog de proefverpakking toe te sturen, terwijl ze wel al een kwartaalpakket hebben toegestuurd, lijkt me niet erg slim!
Geen idee wie er achter deze organisatie zitten, maar het zijn niet de grootste lichten en ze hopen gewoon, dat ze door bangmakerij geld verdienen. Dat lukt ook zo vermoed ik, maar niet bij iedereen! Ze gaan er gewoon van uit, dat de meeste mensen bang zijn voor deurwaarders en dan toch maar betalen, omdat het niet om enorme bedragen gaat. Nou, voor mij is 49,95 nog steeds een dikke honderd gulden, al mag je niet meer omrekenen en ik vind het erg veel geld!
Ik koop nooit meer iets bij ze en maak ook overal anti-reclame!
groetjes en adviseer iedereen hetzelfde te doen!
Trouwens niets meer van ze gehoord!
Laila
-
Guardian72
- Contacteer:
Nog een groene thee topic:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=95906
Misschien handig om het samen te voegen?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 69&t=95906
Misschien handig om het samen te voegen?
Wat een vreselijke oplichters. Ook ik trapte erin. Proefpakketje aangevraagd, 3,99 verzendkosten afgeschreven. Plotseling werd er 49,50 afgeschreven en was ik abonnee! Proefpakketje had ik nog niet eens ontvangen, maar volgens hen had ik -na betaling van de verzendkosten- 14 dagen de tijd om hierover aan de bel te trekken. Omdat een reactie uitbleef ging men ervan uit dat ik lid wilde worden. Natuurlijk liet ik dit bedrag gelijk storneren, maar men blijft aandringen het bedrag gelijk te betalen. Is deze lieden een halt toe te roepen?
Hallo,
Ik ben ook zo stom geweest een 'gratis' pakketje aan te vragen alleen niet gekregen. Vervolgens krijg ik een kwartaal en ook meteen afgeschreven. Het geld heb ik terug gehaald en het pakketje terug gestuurd bij ontvangst. Die lui gemaild met het ondernemen van stappen tegen hun oplichters praktijken.Waarop ik van die rare berichten terug krijg dat ik de kleine letters had moeten lezen e.d. Niet voor het een of ander ik vind dit soort praktijken gewoon schandalig en ja had ik maar die kleine letters gelezen. Maar het proefpakket heb ik niet gekregen wel afgeschreven (nou maakt mij dat kleine bedrag niet zo uit) maar ga geen 49,50 betalen voor iets wat ik niet wil.En nu dreigen ze met een incasso nou als ik dat kwartaalpakket niet terug krijg krijgen ze geen geld! En dat niet alleen maar ik kan ze niet meer op hun site vinden. Dit soort dingen moeten stoppen ik ben van menig dat er pas gerechtigdheid is als ik ergens een handtekening voor zet.O,ja en een telefoonnummer hebben ze blijkbaar ook niet. Zag op google een bedrijf dat zo heet met nummer dit belde ik en wat denk je mailbox is vol zegt een stem. Zeker alleen maar met klachten.
Ik vind dat er op tv wel wat aandacht aan besteed mag worden! Dit moet ophouden!
Ik ben ook zo stom geweest een 'gratis' pakketje aan te vragen alleen niet gekregen. Vervolgens krijg ik een kwartaal en ook meteen afgeschreven. Het geld heb ik terug gehaald en het pakketje terug gestuurd bij ontvangst. Die lui gemaild met het ondernemen van stappen tegen hun oplichters praktijken.Waarop ik van die rare berichten terug krijg dat ik de kleine letters had moeten lezen e.d. Niet voor het een of ander ik vind dit soort praktijken gewoon schandalig en ja had ik maar die kleine letters gelezen. Maar het proefpakket heb ik niet gekregen wel afgeschreven (nou maakt mij dat kleine bedrag niet zo uit) maar ga geen 49,50 betalen voor iets wat ik niet wil.En nu dreigen ze met een incasso nou als ik dat kwartaalpakket niet terug krijg krijgen ze geen geld! En dat niet alleen maar ik kan ze niet meer op hun site vinden. Dit soort dingen moeten stoppen ik ben van menig dat er pas gerechtigdheid is als ik ergens een handtekening voor zet.O,ja en een telefoonnummer hebben ze blijkbaar ook niet. Zag op google een bedrijf dat zo heet met nummer dit belde ik en wat denk je mailbox is vol zegt een stem. Zeker alleen maar met klachten.
Ik vind dat er op tv wel wat aandacht aan besteed mag worden! Dit moet ophouden!
Ja, helaas ben ik er ook in getrapt. De kwartaalzending heb ik al gekregen en was zeer verbaasd aangezien ik hier niet om gevraagd had. Alleen werd ervan mijn rekening €59,- afgehaald. Ik heb het gelijk laten terugboeken op mijn rekening en heb nu ook een acceptgirokaart ontvangen en daarin wordt vermeld dat als ik niet betaal zij incasso gaan inschakelen. Ik vind het echt schandalig dat ze op deze manier mensen kunnen benadelen.
Ook ik ben erin getrapt en geen kleine letters gezien. Het is nu al zover dat ik van een incasso bureau brieven krijg dat ze een rechtzaak aan het voorbereiden zijn voor €86.95. Ik heb ik weet niet hoeveel mails gestuurd om het pakket terug te sturen geen reactie. Adressen veranderen telefoonnr. veranderen je krijgt ze bijna niet te pakken. Tot een half uur geleden. Toen heb ik gebeld met RMD Media daar krijg je een desk medewerker aan de lijn die je doorverbinden met Puresential. Je krijgt een zekere Maurice aan de lijn ( zijn achternaam wil hij niet noemen, doen oplichters nooit! ) ik heb hem vriendelijk gevraagd te stoppen en mij daarvan een schriftelijke bevestiging van te sturen.
Ik begrijp dat incasso bureau niet Alektum dat hun met die oplichters in zee gaan en niet aan hun naam denken. Niemand neemt hun toch nog serieus?
Als iemand het telefoon nummer wil hebben : 020-5306666
En ik ga NIET betalen
Ik begrijp dat incasso bureau niet Alektum dat hun met die oplichters in zee gaan en niet aan hun naam denken. Niemand neemt hun toch nog serieus?
Als iemand het telefoon nummer wil hebben : 020-5306666
En ik ga NIET betalen
Ik heb het hele forum gelezen. En wat mij opvalt is dat VioletPrue wel heel graag advies geeft, en ik vind mensen ook bang maakt dat rechtzaken gewonnen zijn!
Heeft u zelf ook pillen gehad of werkt u voor ze want de antwoorden vind ik heel verdacht!
Heeft u zelf ook pillen gehad of werkt u voor ze want de antwoorden vind ik heel verdacht!
-
Guardian72
- Contacteer:
Miepie, volgens mij werk jij voor ze...mieppie50 schreef:Ik heb het hele forum gelezen. En wat mij opvalt is dat VioletPrue wel heel graag advies geeft, en ik vind mensen ook bang maakt dat rechtzaken gewonnen zijn!
Violet Prue draait al een tijdje mee - sinds 2009 - en dan een dergelijke verdachtmaking van iemand die net komt kijken?
Als je trouwens goed had gelezen had je gezien dat VP waarschuwde voor een overwinningsstemming en een te groot vertrouwen in "Het komt wel goed".
In een korte text zegt VP eigenlijk:
Zorg dat je actief die puresential te lijf gaat met brieven en emails - en reken er niet op dat niets doen betekent dat zij ook niets doen. En denk niet dat 80/90 euro te weinig is - ze willen geld, op welke manier dan ook, en desnoods via de rechter. Op het moment dat jij als slachtoffer niets doet - kan een rechter stellen "u heeft zich niet verweerd, en geen moeite gedaan een rechtszaak te voorkomen, u moet alsnog betalen".
Als jij uit een dergelijke waarschuwing meent te moeten concluderen dat iemand dan voor die oplichters werkt, zegt dat meer over jezelf dan over VP - of mij.
En nee - ik werk ook niet voor dit bedrijf.. Gelukkig niet!
-
VioletPrue
Ik geef inderdaad graag advies, daarom ben ik ook lid geworden van dit forum.mieppie50 schreef:Ik heb het hele forum gelezen. En wat mij opvalt is dat VioletPrue wel heel graag advies geeft, en ik vind mensen ook bang maakt dat rechtzaken gewonnen zijn!
In de loop van de jaren dat ik nu lid ben van dit forum heb ik aardig wat klachten voorbij zien komen over dit bedrijf (en vele, vele andere bedrijven).
Ook het forum van Vara Kassa staat er vol mee.
En als ik u bang maak door te zeggen dat er rechtszaken gewonnen zijn door dit bedrijf, vind ik dat jammer.
Maar het is niet minder waar!
Feit blijft, dat er spotgoedkoop een artikel wordt besteld, zonder dat men de kleine letters leest.
Ben ik het eens met de werkwijze van Pure Essential?
Nee, zeker niet!
Ben ik er van overtuigd dat de klant 100% gelijk heeft met alle klachten?
Nee, ook niet.
De eigen verantwoordelijkheid wordt totaal overboord gegooid.
'Ik betaal gewoon niet' is geen optie!
Dat u dat verdacht vindt, dat is uw probleem.
Ik heb nooit iets besteld bij dit bedrijf (ik lees namelijk wél de voorwaarden en geloof niet in bijvoorbeeld groene thee pillen om af te slanken) en werk ook niet voor hen.
Als ik voor elk bedrijf zou werken waar ik hier op dit forum mijn mening over geef, en zij moeten mij allemaal betalen, man, wat zou ik dan rijk zijn!
Ik ben net als u een consument.
Alleen niet van dit bedrijf.
P.S.
Thanks Guardian!!