LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Quick fitness van tel sell

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
miekemeis

Quick fitness van tel sell

Ongelezen bericht door miekemeis »

heyy

wie weet er iets van of dat quick fitness van tel sell werkt????

groeten

mieke

Gast

Re: Quick fitness van tel sell

Ongelezen bericht door Gast »

Wat bedoel je met dat Quick Fitness?

miekemeis

ik bedoel daarmee die soort vlinders die je spieren laten bewegen..
het is niet heel groot en het heet quicke fitness

ze zeggen dat het goed werkt enzo maar nou vroeg ik me af of jullie er meer over weten..

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

Is dat dat ding (zoiets) dat bij Kassa is geweest, waar die fysiotherapeut heeft uitgelegd waarom die dingen niet werken??
Kijk eens op hun site daar moet iets van op staan, was in de uitzending , volgens mij, over de top10 van dingen die absoluut niet werken!

miekemeis

ik heb gekeken op kassa maar kan er niks over vinden???
ik weet het niet??

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

als het net zo iets is als de abtronic dan kan je het vergeten
een witte vlinder die je ergens opplakt en die dan stoomstootjes afgeeft bedoel je denk ik

nou dan kan ik je de moeite en de kosten besparen want het helpt echt niet

maar goed als je echt eigenwijs bent :lol: bij de kijkshop hebben ze die dingen goedkoper en soms ook bij de kruitvat of zulke winkels

miekemeis

hoezo heb jij die dingen dan??? :?:
ik ben niet eigenwijs ik zoek er gewoon info over op voordat ik het misschien wou kopen maar als het niet werkt houd het op

eeliane

Ja dat ding bedoel ik, met die stroomstootjes, dat ding doet dus absoluut helemaal niks, heb me slapgelachen om die man die stond uitteleggen wat dat ding dan wel deed. Hij geeft een piepklein stroomstootje waardoor spier even samentrekt en zich weer ontspant.
Een spier trainen om hem steviger te krijgen werkt precies omgekkerd, nl: spier wordt uitgerekt (stel u heeft gewicht in hand)en weer ingekort en dat doet u zelf met een beweging. Dus 't werkt voor geen meter!!!

miekemeis

oh kei bedankt week ook weer dat dat dus echt niks en dat het weg gegooid geld is

slimmeniels

Ongelezen bericht door slimmeniels »

nou, mijn pa is al bijna 20 jaar arts, en hij heeft mij vertelt, dat het wel werkt. (al was toen hij dat zei het net uit en weet ik niet of hij van collega's andere dingen heeft gehoord...)
ikzelf heb het een tijdje gebruikt en het werkte redelijk. je spieren worden alleen "resistent". het lijkt dan alsof de batterij leeg is en er niks gebeurt. (en er gebeurt dan ook niks). dus na een tijdje had ik er niks meer aan.
nu ben ik toch weer aan het trainen op de gewone manier. geeft een veel beter gevoel en maakt je bewust van dat je iets doet.

eeliane

'r werkt niet, jouw pa is zeker geen fysiotherapeut, dat je dokter bent zegt nog niets of je verstand van fitness apparatuur hebt. Dat ding is op tv volledig afgekeurd. Het publiek lag ook in een deuk, het ding was goed onderzocht door legio fysio's en fitness mensen.
Maar goed joh, laat je maar bedotten , hebben die lui (die 'm bedacht hebben) ook weer wat te lachen. Als je een spier stevig wilt maken moet je 'm eerst uitrekken (met gewicht)en dan zelf weer 'inkorten". Zo train je een spier, Dit doet 'm alleen maar lichtelijk samentrekken, wordt ie niet sterker van, 't werkt dus niet.

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

je spieren worden alleen "resistent".

WAARTEGEN ????????????

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Kom omhoog met die luie aars, ga gezond eten en voldoende bewegen en daar gaan je kilo's. Geen vibrerende batterijen op je pokkel plakken... Kom nou :roll:

Als dat echt zou werken zouden de sportscholen de deuren wel kunnen sluiten, mmm?

JH

Ongelezen bericht door JH »

Fietsen, zwemmen, wandelen is vele malen beter dan die toestellen uit de sportschool en het kost nog minder ook. Na afloop van een wandeling of fietstocht nagenieten op een zonnig terras met een drankje en een hapje, wat wil je nog meer :wink:
Zo combineer je een sportief dagje gelardeerd met een bourgondische levensstijl :wink:

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Het is sowieso niet te geloven dat er nog mensen zijn die bij Tell Sell iets willen kopen.

Of het nu die niet werkende fitness-spullen zijn, die rare steunzolen, die wonderplumeaus, die magische blender of noem maar op: het is zonder uitzondering rommel.

Die blender is tegenwoordig bij Blokker te koop voor een fractie van de prijs die Tell Sell ervoor vraagt, maar ik hoorde van een van de verkoopsters, dat ze nog geen enkele set hadden verkocht.

Gesloten