Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen? Ik heb er over de 100.000 maar als je ziet wat je nog moet bijbetalen kan je beter naar de winkel gaan.
Met vriendelijke groeten,
Nettie Essenburg.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rentepunten ING
Re: Rentepunten ING
U krijgt die dingen gewoon, waarom een gegeven paard in de bek kijken?
-
Lowieze
Niemand in de buurt die u een plezier kunt doen met kortingsbonnen voor dierenparken, pretparken, bioscopen etc.?n.essenburg schreef:Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen? Ik heb er over de 100.000 maar als je ziet wat je nog moet bijbetalen kan je beter naar de winkel gaan.
Nettie Essenburg.
Ik doe er zelf ook weinig mee, maar bestel ze wel voor anderen.
Maar niet voor exact hetzelfde product. !!n.essenburg schreef:Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen? Ik heb er over de 100.000 maar als je ziet wat je nog moet bijbetalen kan je beter naar de winkel gaan.
Nettie Essenburg.
-
renewouters
Dan is het toch simpel? Dan ga je beter naar de winkel. Hoeveel hebben die rentepunten je gekost? Juist.n.essenburg schreef:Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen? Ik heb er over de 100.000 maar als je ziet wat je nog moet bijbetalen kan je beter naar de winkel gaan.
Nettie Essenburg.
Inderdaad. Hoewel het per product verschilt, zijn de prijzen niet verkeerd. Voor Weber-artikelen betaal je bijvoorbeeld regelmatig net de helft van de reguliere online verkoopprijs.scontra schreef:Maar niet voor exact hetzelfde product. !!n.essenburg schreef:Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen? Ik heb er over de 100.000 maar als je ziet wat je nog moet bijbetalen kan je beter naar de winkel gaan.
Nettie Essenburg.
Ik ben het met Nettie eens. Ze zijn dan wel gratis, maar je wordt blij gemaakt met een dode mus. Alleen maar producten uit de meest dure klasse en die producten zijn soms elders goedkoper. Ik heb wel eens een bon gekocht, maar dat is alles.n.essenburg schreef:Is het misschien een idee om de rentepunten die je krijgt bij ING eens onder de loep te nemen? Ik heb er over de 100.000 maar als je ziet wat je nog moet bijbetalen kan je beter naar de winkel gaan.
Nettie Essenburg.
Bij de Postbank en eerdere dagen van de ING kreeg je nog wel eens gratis producten (handdoeken bijvoorbeeld). Stop die in de rentepuntenwinkel. Geef de mogelijkheid om meer punten in te leveren, zodat je minder c.q. niks hoeft bij te betalen. Zoals bij de DE punten.
Ik durf te wedden dat heel veel klanten een lading rentepunten heeft en geen idee heeft wat ermee te doen. Die dode mus....