LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rexona deodorants (van Unilever)

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Anneke

Rexona deodorants (van Unilever)

Ongelezen bericht door Anneke »

REXONA, de deodorant van het Unilever concern, misleidt de consument door in reclame spotjes en op de spuitbussen te vermelden dat deze deodorants gegarandeerd "witte strepen"-vrij zijn. Nou, als ik na het aanbrengen van die deodorant 15 minuten wacht en een zwart shirt wil aantrekken, zit het shirt van boven tot onder, van voor en achter, onder de witte strepen. Ik vind dit wel heel erge misleidende reclame. Ik heb alle verschillende soorten gebruikt waarop die "witte strepen vrije" aanduiding staat. En....ik zit nu met 5 onbruikbare spuitbussen van REXONA.
:evil:

Gast

Re: Rexona deodorants (van Unilever)

Ongelezen bericht door Gast »

Wat ik heel erg heb van de Rexona deodorant zijn de harde plekken onder de oksels in shirts.... Na het wassen worden deze keihard en geel! Geen gezicht, dus gooien we ze maar weer weg...

Gast

Ik gebruik ook Rexona en ja, als ik er teveel van opspuit heb ik ook last van witte strepen.
Dus een tip, niet teveel spuiten en even een keer schudden.
Verder werkt het zoals ze zeggen.
Over gele plekken en harde stukken, nooit last van. Maar het is natuurlijk wel zo dat je je goed moet wassen en niet laag over laag moet spuiten.

Gast

Ja hallo ik ben geen viezerik! Ik was me genoeg en stink nooit, alleen die vlekken word ik knetter van. Op de odorex deodorant heeft een tijdje op de fles "Kan verkleuringen in textiel veroorzaken" gestaan!

Gast

ik zeg niet dat je viezerik bent, maar er zijn mensen die laag over laag spuiten.
En verder gaf ik mijn mening over mijn gebruik van rexona.

Dan geef ik je nu een tip, koop een ander merk.

Crazygirl

Ongelezen bericht door Crazygirl »

ja maar dan nog mag er niet gezegd worden in het reclamespotje dat de deodorant geen strepen geeft, terwijl ie dat wel doet!!!! :evil:

mijn zusje zag de reclame en had ook die deodorant dus ze wilde het wel even testen, net als in het spotje. Nou wij dus een zwart shirt gepakt, en er deo op gespoten, nou je zag direct een witte vlek!!! en dan is het niet zo dat we echt heel dicht op het shirt spoten, maar een normale afstand........

REXONA LIEGT!!!!

kittykat

Ongelezen bericht door kittykat »

Fa heeft ook een deo die geen witte vlekken in zwarte kleding geeft;ik draag veel zwarte en donkere kleding en voor mij is de Fa deo een goed werkende deodorant--met Rexona heb ik geen ervaring :D

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Van Fa ga ik stinken... En krijg ik verschrikkelijk jeukende oksels van.. Das nou net het probleem bij mij...

Gast

Dan wil daarover weleens een gesprek met je voeren.

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Met mij? En waarover?

Gast

Over Fa natuurlijk.

tia

Ongelezen bericht door tia »

Dat rexona gele vlekken op kleding geeft is waar. Elke ochtend was ik me en spuit een beetje deo op. teveel raak je van bedwelt!
Gelijdelijk aan gaat er op je kleding, ten hoogte van je oksels, gele vlekken zitten. En je krijgt ze er echt niet meer uit. Heb al heel wat kleding weg kunnen gooien daardoor. toen iemand me vertelde: das je deo. ben toen over gestapt op niveau en daar ben ik heel erg tevreden mee!

(f)Ozzie

Ongelezen bericht door (f)Ozzie »

:roll: Welk zwart shirt krijgt er nou gele vlekken?

vreemde

Ongelezen bericht door vreemde »

Witte strepen worden op den duur geel en dat zie je ook op zwarte kleding. :wink:

(f)ozzie

Ongelezen bericht door (f)ozzie »

Ik krijg gele vlekken voor m'n ogen...
Ik vind zwarte vlekken op gele T-shirts veel hindelijker, waarom hoor ik daar nou niemand over? ㄏㄏㄏ

Gast

Omdat dat het probleen van deze topic niet is !!!!!!!!!!
:evil:

Gast

Sorry het is: probleem. :oops:

Gesloten