In augustus hebben wij bij een fotospeciaalzaak een nieuwe digitale camcorder gekocht. Helaas ging die na 4 maanden al stuk. De stroomvoorziening deed het niet. Helaas zat er een zeer belangrijke tape in die we er niet uit kregen. Bij de dealer heb ik nadrukkelijk aangegeven dat de tape belangrijk was en dat ik die terug wilde. Na reparatie was de tape dus toch verdwenen Ik ben een paar keer terug geweest naar de dealer maar die kregen steeds te horen dat de tape er niet was.
Ik heb Samsung gemaild. De volgende dag kreeg ik na wat meelevende woorden en spijtbetuigingen te horen dat de tape verdwenen was (volgens mij heb je dan niet echt hard gezocht). Ook werd beweerd dat de tape er niet in zat toen de camcorder bij het reparatieadres aankwam. Ik wordt dus min of meer voor leugenaar uitgemaakt. Dat heb ik ook teruggemaild met het uitdrukkelijk verzoek om een grondig onderzoek in te stellen. Met de volgende dag hetzelfde resultaat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat men:
a - Op zoek gaat naar mijn tape. Als die stuk zou zijn kan ik hem altijd nog laten repareren.
b - Er in de toekomst voor zorgt dat een tape eruitgehaald kan worden ookal doet de stroom het niet.
Ik wil ze graag aansprakelijk stellen maar hoe doe ik dat?
De tape is voor mij echt van grote emotionele waarde.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung digitale camcorder
Re: Samsung digitale camcorder
Acuut de politie inschakelen die nemen dan een speurhond mee en dan heeft u hopelijk een bandje snel weer terug.
Re: Samsung digitale camcorder
Geachte lezer rita
stond er op de rep bon vermeld dat er een tape aanwezig was.
aansprakelijk stellen lijkt mij erg lastig als er op de rep bon geen vermelding was over een tape
stond er op de rep bon vermeld dat er een tape aanwezig was.
aansprakelijk stellen lijkt mij erg lastig als er op de rep bon geen vermelding was over een tape