LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung S8 inruilactie + regiovrij simlock buitenland

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
C-CC

Samsung S8 inruilactie + regiovrij simlock buitenland

Ongelezen bericht door C-CC »

Mijn Klacht
Hallo, Door KPN met abo een Samsung gekocht in 13/09/17. Meteen oude Samsung telefoon ingestuurd voor de inruilactie. Bevestiging gekregen voor ter waarde van 105 euro. vandaag 15/12/17 nog steeds niets en medewerker geeft een nieuwe datum van 01/01/18. Jammer is dat de gang van zaken .
Het nieuwe toestel Galaxy S8 wat ik in het buitenland buiten EU gebruikte kan ik helaas niet met een andere simkaart gebruiken? Het word verwezen naar Samsung omdat er een regio simlock op zit niets helpt, terwijl het mij was vertelt dat deze Samsung S8 simlock vrij moet zijn ! Weer terug in Nederland ben ik al weken bezig met Samsung om deze simlock met een code die uit Korea moet worden opgevraagd te oplossen.
Aangezien wij als Familie bijna alles van Samsung hebben moet ik vermelden dat Samsung heel wat achteruit gaat met service en product. Men wil een product kopen dat werkt ook zoals het word beschreven simlockvrij!! overal ook in (buitenland) . Service is echter te wensen ook.

Gewenste Oplossing
Een persoon die echte serieus met oplossing komt, De Schade die ik in het buitenland had omdat ik ervan uitging dat mijn Galaxy S8 simlock vrij zou moeten zijn . De tijd die ik moest insteken voor Samsung om te bellen al die ergernissen die ik ervaar . Ik ben een KLANT ! Ik koop niet iets om alleen erachteraan moet lopen omdat het niet werkt

sjohie

Re: Samsung S8 inruilactie + regiovrij simlock buitenland

Ongelezen bericht door sjohie »

C-CC schreef:Mijn Klacht
Hallo, Door KPN met abo een Samsung gekocht in 13/09/17. Meteen oude Samsung telefoon ingestuurd voor de inruilactie. Bevestiging gekregen voor ter waarde van 105 euro. vandaag 15/12/17 nog steeds niets en medewerker geeft een nieuwe datum van 01/01/18. Jammer is dat de gang van zaken .
Het nieuwe toestel Galaxy S8 wat ik in het buitenland buiten EU gebruikte kan ik helaas niet met een andere simkaart gebruiken? Het word verwezen naar Samsung omdat er een regio simlock op zit niets helpt, terwijl het mij was vertelt dat deze Samsung S8 simlock vrij moet zijn ! Weer terug in Nederland ben ik al weken bezig met Samsung om deze simlock met een code die uit Korea moet worden opgevraagd te oplossen.
Aangezien wij als Familie bijna alles van Samsung hebben moet ik vermelden dat Samsung heel wat achteruit gaat met service en product. Men wil een product kopen dat werkt ook zoals het word beschreven simlockvrij!! overal ook in (buitenland) . Service is echter te wensen ook.

Gewenste Oplossing
Een persoon die echte serieus met oplossing komt, De Schade die ik in het buitenland had omdat ik ervan uitging dat mijn Galaxy S8 simlock vrij zou moeten zijn . De tijd die ik moest insteken voor Samsung om te bellen al die ergernissen die ik ervaar . Ik ben een KLANT ! Ik koop niet iets om alleen erachteraan moet lopen omdat het niet werkt
Het lijkt me dat je bij de persoon/winkel/verkoper moet zijn die dat beweerde om het op te lossen?

HADES2001

Ongelezen bericht door HADES2001 »

ik zie het probleem niet zo Samsung legt uit wat ze gaan doen en hoeveel tijd hier overeen gaat, en dat terwijl u niet eens een samsung klant bent maar een KPN klant, officieel zou KPN dit voor u moeten oplossen.
Dus denk dat u juist blij mag zijn dan Samsung dit kosteloos voor u doet en juist uw frustratie op KPN moet richten gezien die zonder u te helpen maar verwijzen naar Samsung terwijl die verkoper de verkeerde informatie heeft gegeven.
Daarbij wat de medewerker van Samsung ook al aangeeft het staat duidelijk op de doos vermeld dat er een regio lock op zit.

C-CC

Ongelezen bericht door C-CC »

@HADES2001 Hallo, ik heb een aantal keer gebeld met KPN maar verder geen oplossing helaas. Samsung herkent dit probleem met de REGIOCODE. Het klopt wel dat er op de doos er staat dat deze een Regiolock zou hebben. Maar er staat er ook erbij dat naar 5 minuten bellen het toestel in geheel vrij moet kunnen werken !! Samsung moet een code aanvragen in Korea bij Samsung wat deze ik dan zou moeten regiovrij vrij kunnen schakelen. Dus dan heeft de medewerker van KPN niets verkeerd gedaan want er staat simlockvrij en 5 minuten bellen wat automatisch vrij van belemmering moet opheffen.

Bedankt voor het meedenken.

MVG.

Gesloten