@dionvdb ...
VRAAGJE ...
bent u van mening dat uw audicien u een 'auto met drie wielen heeft verkocht' en hierover nu niet aanspreekbaar is?
Ik ben van mening dat de verkoper als adviseur dit voor u moet proberen op te lossen of de Sennheiser moet terugnemen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] senheiser koptelefoon
Re: senheiser koptelefoon
Jammer dat u het typenummer van de TV niet aangeeft. Als de TV een scart aansluiting heeft of RCA uitgangpluggen of een HDMI uitgang heeft, dan zou u de met wat verloopstekkertjes de kabel (zender) kunnen aansluiten op die verloopstekkertjes. Ik zie dat hoofdtelefoon een volumeregeling heeft.
Ik heb dit ook een keer voor mijn vader (78) gedaan, die headset zit aangesloten via de scart-aansluiting met een "scart naar RCA/Tulp uitgangpluggen (vrouwelijk, beeld, linker een rechter kanaal)" en daarop zit weer een RCA/Tulp (mannelijk) naar mini-jack (vrouwelijk) en daar zit de zender op aangesloten. Mijn vader kan zo het volume regelen op zijn hoofd maar ook het geluid uit de speakers van de TV kan afzonderlijk worden geregeld met de afstandbediening.
Misschien is het een goed idee het typenummer van de TV even te vermelden, niet elke TV is namelijk hetzelfde.
Ik heb dit ook een keer voor mijn vader (78) gedaan, die headset zit aangesloten via de scart-aansluiting met een "scart naar RCA/Tulp uitgangpluggen (vrouwelijk, beeld, linker een rechter kanaal)" en daarop zit weer een RCA/Tulp (mannelijk) naar mini-jack (vrouwelijk) en daar zit de zender op aangesloten. Mijn vader kan zo het volume regelen op zijn hoofd maar ook het geluid uit de speakers van de TV kan afzonderlijk worden geregeld met de afstandbediening.
Misschien is het een goed idee het typenummer van de TV even te vermelden, niet elke TV is namelijk hetzelfde.