LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte ruiten caravan

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
hcmhermans

slechte ruiten caravan

Ongelezen bericht door hcmhermans »

Betreft ramen caravans.
Ik heb een eifelland caravan gekocht in 2006. Nu brief ontvangen van firma polyplast dat ruiten vervangen moeten worden door kans op loslaten van de lijmlaag van binnen en buiten plaat. Kosten 1200 a 1300 euro.
Daar het om een construktiefout gaat vind ik en vele betroffenen ( zie consumentenbond e.d. ) dat dit kostenloos gerepareed moet worden. Alternatief wordt geboden door vier bouten door binnen en buiten raam de zetten. Hierdoor is de raam niet meer geisoleerd en niet meer vochtvrij. Verder heb ik de leveransier een aangetekende brief gestuurd met ingebrekenstelling maar deze reageerd zoals de firma polyplast. Misschien is dit interessant genoeg om aandacht te schenken in jullie programma.

Henk Hermans
Laatst gewijzigd door hcmhermans op 15 mei 2014 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.

eleven

Re: slechte ruiten caravan

Ongelezen bericht door eleven »

hcmhermans schreef:Betreft ramen caravans.
Ik heb caravan gekocht in 2006. Nu brief ontvangen van firma polyplast dat ruiten vervangen moeten worden door kans op loslaten van de lijmlaag van binnen en buiten plaat. Kosten 1200 a 1300 euro.
Daar het om een construktiefout gaat vind ik en vele betroffenen ( zie consumentenbond e.d. ) dat dit kostenloos gerepareed moet worden. Alternatief wordt geboden door vier bouten door binnen en buiten raam de zetten. Hierdoor is de raam niet meer geisoleerd en niet meer vochtvrij. Verder heb ik de leveransier een aangetekende brief gestuurd met ingebrekenstelling maar deze reageerd zoals de firma polyplast. Misschien is dit interessant genoeg om aandacht te schenken in jullie programma.

Henk Hermans

Dit speelt al sinds 2010.
Er is geen ander optie als het binnen en buiten raam met bouten te verbinden.

Misschien kan je hier nog iets anders vinden, want ik weet jouw merk caravan niet.

http://www.polyplasticpass.nl/NL/veiligheidsactie/

Hier nog leesvoer:

http://www.wocamp.de/forum/showthread.php?t=5836

sadfly

Re: slechte ruiten caravan

Ongelezen bericht door sadfly »

De fabrikant vraagt ene vergoeding omdat u al 10 jaar gebruik heeft gemaakt van de caravan en de ramen.
Om nu na 10 jaar nog te eisen dat de ramen kostenloos worden vervangen gaat zo goed als niet lukken.
Was een ander verhaal geweest als het eerder ontdekt was.

Er word namelijk ene oud product vervanegen voor ene nieuw product (raam)

Gesloten