LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service van Pampers (PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV)

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Ivo-tje

Slechte service van Pampers (PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV)

Ongelezen bericht door Ivo-tje »

Met een dochter van bijna 3 en 2 jongens van 10 maanden gaan er hier nogal wat pampers door.
Nu hebben we een periode gehad waarin we van de pampers baby dry, in 2 verschillende maten steeds de 'flappen' er af trokken.
Geen grof geweld, maar bij normaal dichtplakken zoals we dat al jaren doen.

Je zou zeggen dan een mailtje met deze klacht serieus genomen wordt, maar helaas.
Blijven mailen, bellen, code's van de luiers over tikken en opsturen...
Het bedrijf achter pampers, PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV, heeft service niet zo hoog in het vaandel staan.
Ze werken hier kennelijk volgens de manier 'A merk met C merk support'.
Immders, als je de klant maar lang genoeg laat wachten, elke keer om andere informatie vraagt, dan haakt de klant vanzelf af en kost het je niets!

Helaas, het kost je op deze manier dus je klanten!
Een vervangend pak luiers was een goedkopere oplossing geweest dan uren bellen en mailen met medewerkers, en je hebt nog een tevreden klant ook!

brieziet

Re: Slechte service van Pampers (PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV)

Ongelezen bericht door brieziet »

Hmm, je zou van zo'n bedrijf toch anders verwachten.

overigens herken ik wel je klacht. Moet zeggen dat ik (niet per se om deze reden) de laatste tijd niet veel pampers gebruikt heb, maar begin dit jaar had ik ook in ieder pak wel 1 of 2 luiers waarbij je de plakstrik er aftrekt wanneer je de luier om wilt doen. En inderdaad zonder grof geweld.

Heb toevallig deze week weer 6 pakken gekocht, eens kijken of het nu goed gaat.

brenda229

Re: Slechte service van Pampers (PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV)

Ongelezen bericht door brenda229 »

heel herkenbaar! Ik heb het ook gehad en ook in een keer een pak luiers waar mijn zoon elke keer van doorlekte in dezelfde periode!
Ik heb dit ook gemaild, ik moest de streepjescode mailen want dan zou er iets geregeld worden, ik heb het gedaan, kreeg ik een lullig excuusbrichtje weken later! Als ik dat had geweten had ik niet de moeite genomen om een streepjescode te mailen! (moest namelijk opzoeken in de prullenbak)

Ik ben overgestapt naar huggies en bevallen me tot op heden uitstekend!

Gesloten