| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smeermiddel tegen artrose Artrosilium
-
justme3
smeermiddel tegen artrose Artrosilium
Op een dag vnd ik een bonnetje in de tvgids, waar werd verteld over een smeemiddel tegen artrose. Aangezien ik er zelf aardig last van heb en nog niet aan de medicijnen wil, dacht ik, baad het niet dan schaad het niet.
Ik kreeg een tubetje (Artrosilium) opgestuurd, zonder verplichtingen, en ben gaan smeren. En nee, het hielp niet. Ik ben toch te goedgelovig geweest, maar u moet weten dat ik echt een beetje wanhopig werd.
Er werd binnen 3 weken resultaat verzekerd, en je kan het middel bestellen voor een half jaar voor bijna € 250.
Aangezien het allemaal vrijblijvend was, heb ik niets laten horen.Nu krijg ik iedere keer post, waarin wordt gevraagd of mijn gezondheid geen x bedrag per dag waard is? Aangezien ik dit niet zo´n aardige aanhef vind, heb ik het retour gestuurd.
Nu krijg ik al maanden post, en het lijkt niet op te houden.
Kan iemand mij vertellen wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt
Ik kreeg een tubetje (Artrosilium) opgestuurd, zonder verplichtingen, en ben gaan smeren. En nee, het hielp niet. Ik ben toch te goedgelovig geweest, maar u moet weten dat ik echt een beetje wanhopig werd.
Er werd binnen 3 weken resultaat verzekerd, en je kan het middel bestellen voor een half jaar voor bijna € 250.
Aangezien het allemaal vrijblijvend was, heb ik niets laten horen.Nu krijg ik iedere keer post, waarin wordt gevraagd of mijn gezondheid geen x bedrag per dag waard is? Aangezien ik dit niet zo´n aardige aanhef vind, heb ik het retour gestuurd.
Nu krijg ik al maanden post, en het lijkt niet op te houden.
Kan iemand mij vertellen wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt
-
Gast
Re: smeermiddel tegen artrose Artrosilium
Op volgende post schrijven retour afzender,deze persoon is verhuisd,of helemaal niet meer reageren dan houdt het vanzelf wel op