| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] softcup
-
Brenda
softcup
Wie heeft er toevallig de softcup ook al eens gebruikt? Je weet wel, zo'n nieuw ding dat je kan gebruiken als je ongesteld bent...
Hebben jullie daar dezelfde problemen mee? Denk je dat je beschermd zo'n ding kan gebruiken, lekt hij aan alle kanten door! Lekker als je ergens bent waar je niet zo snel naar de wc kan! En al is er eindelijk een wc dan is het een ramp om zo'n ding eruit te krijgen.
Ze beschrijven het als een ideaal ding, waarschijnlijk bedacht door een stelletje mannen die er niets vanaf weten!
Hebben jullie daar dezelfde problemen mee? Denk je dat je beschermd zo'n ding kan gebruiken, lekt hij aan alle kanten door! Lekker als je ergens bent waar je niet zo snel naar de wc kan! En al is er eindelijk een wc dan is het een ramp om zo'n ding eruit te krijgen.
Ze beschrijven het als een ideaal ding, waarschijnlijk bedacht door een stelletje mannen die er niets vanaf weten!
-
Titia
Re: softcup
Ik heb ze ook geprobeerd,nou ze zijn dus echt waardeloos!!!
Ik dacht dat het aan mij lag maar eindelijk eens iemand die ook die dingen heeft geprobeerd.Nou geen aanrader dus.
Ik dacht dat het aan mij lag maar eindelijk eens iemand die ook die dingen heeft geprobeerd.Nou geen aanrader dus.
-
Tall
Ze zijn nog belachelijk duur ook!!!
Heb zo'n pak van zeven stuks ofzo gekocht, maar na 1 gebruikt te hebben ben ik ook al genezen. Had gehoord dat ze zo goed waren
Heb zo'n pak van zeven stuks ofzo gekocht, maar na 1 gebruikt te hebben ben ik ook al genezen. Had gehoord dat ze zo goed waren
begrijp al helemaal niet dat je zo'n ding koopt als j e weet dat je als je ongesteld bent met je hand in je doos moet gaan wroeten om zo'n ding er in te krijgen

Inderdaad, zoiets koop je toch bij voorbaat al niet, hoe had je gedacht dan hoe dat ding zou werken?? Gehannes om dat ding er in te krijgen en ja dat ie gaat lekken aan alle kanten was te verwachten.
Daar ben ik het dus niet mee eens.. Inge de Bruijn zweert erbij... Ik heb het ook weleens geprobeerd.. Geen lekkage, ik vond het alleen niet prettig zitten...Inderdaad, zoiets koop je toch bij voorbaat al niet, hoe had je gedacht dan hoe dat ding zou werken?? Gehannes om dat ding er in te krijgen en ja dat ie gaat lekken aan alle kanten was te verwachten.
Ja en? Inge de Bruijn, is zij opeens het testteam ofzo, waar heb je dat gelezen dat zij ze zo goewd vindt?? 3x raden was reclame zeker, die zie
ik overal over t reclame scherm en weet ik niet waar al meer voorbij dansen, ze krijgt tegenwoordig voor veel van haar uitspraken en haar aanwezigheid goed betaald!
ik overal over t reclame scherm en weet ik niet waar al meer voorbij dansen, ze krijgt tegenwoordig voor veel van haar uitspraken en haar aanwezigheid goed betaald!
Inge de Bruijn zweert erbij
kan zij makkelijk zeggen, ze krijgt ervoor betaald
kan zij makkelijk zeggen, ze krijgt ervoor betaald
Nee dat was geen reclame die ik gelezen heb.. Duh alsof ik zo dom zou zijn... Zoals ik al zei : Bij mij zat het alleen niet lekker, maar verder was ik wel tevreden! Dat het niet lekker zat is wel te verklaren want tampons vind ik al hinderlijk!
-
Captain Pervert
Mag ik vragen wat dat produkt precies is en waarom het beter zo zijn dan tampons e.d.? Heb er geen reclame van gezien.
Heeft niets met mijn nickname te maken, is gewoon een algemene interesse in innovatie.
Serieus.
Heeft niets met mijn nickname te maken, is gewoon een algemene interesse in innovatie.
Serieus.
waar is die natuur spons of de kurk. 
gebruik dan een draadloze tampons van gynotex. Die blijven tenminste zitten en zijn super comfortabel. Kijk op www.gynotex.nl
Ik kreeg ze vorig jaar op de huishoudbeurs. Waardeloos. Je voelt ze zitten en ik vind het niet echt fris om met je vingers in je muts te gaan zitten om dat ding eruit te krijgen. Eruit halen gaat nog niet eens makkelijk ook.....
En dan proberen ongezien naar de keuken te lopen om je handen te wassen
En dan proberen ongezien naar de keuken te lopen om je handen te wassen