LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spook contracht bij een container cleaning bedrijf.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ad haen

spook contracht bij een container cleaning bedrijf.

Ongelezen bericht door ad haen »

Mijn dochter heeft in 2002een schoonmaak cintract afgesloten bij een container cleaning bedrijf, "de Wasbeer", dit bedrijf is in februari 2004 overgenomen door Container Cleaning Nederland uit Veenedaal, er werd medio Augustus 2004 door deze firma geld geind op basis van de vorige firma,"deWasbeer" omdanks het feit dat er vanaf februari 2004 geen container meer is schoongemaakt. Toen mijn dochter hiertegen ageerde werd haar verteld dat zij de verkeerde stikker op de afvalcontainer had,dit moest een stikker worden van CCN. Ondanks geen enkele berichtgeving en toezending van een nieuwe stikker.
Mijn dochter heeft in Februari haar abonnment met "de Wasbeer"schriftelijk opgezegd, desondanks heeft CCn toch geld willen incasseren, haar bank heeft dit to2 x toe weer teruggedraaid, nu dreigt CCN met een incassobureau, mijn dochter heeft op 4 september en 20 oktober 2004 nogmaals een brieft gezonden waarin zij memoreerd aan haar opzegging per februari 2004, desgevraag deelde CCN haar mede dat zij geen brieven van haar had ontvangen. Zij heeft nu weer een ander adres ontvangen in Oud Beijerland, telefonisch zijn zij nagenoeg niet te bereiken. Het begint er op te lijken dat CCN zich schuldig maakt aan oplichtings praktijken, wel geld willen innen en geen tegenprestaties (container schoonmaken) Kunt u hieraan ook eens uw aandacht aan besteden.
Met dan voor uw moeite om dit bericht te willen lezen.

Ad. Haen Groenlo.

chantal

Re: spook contracht bij een container cleaning bedrijf.

Ongelezen bericht door chantal »

:( :( :cry: Mijn man heeft een oevereenkomst gesloten met container cleaning. het geld is geind, maar er wordt niet gereinigd. via de bank hebben wij ons geld teruggevorderd en nu krijgen wij een incasso in de bus. telefonisch zijn ze bij container cleaning niet te bereiken. ik heb de rechtswinkel in rotterdam gebeld en die zijn op de hoogte van de duistere praktijken ook de jurofoon 0900-8020 waar iedereen zijn klachten over container cleaning kan deponeren zijn met een zaak tegen container cleaning bezig. meld je klacht daar en we staan zeker sterker. het zijn gewoon een stel oplichters daar bij container cleaning.

Radar
Site Admin

Re: spook contracht bij een container cleaning bedrijf.

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten