LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Statiegeld voor gasflessen. (voor op de camping)

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Nita

Re: Statiegeld voor gasflessen. (voor op de camping)

Ongelezen bericht door Nita »

caruso ,we weten allemaal dat je inhoudelijk op bijna alles goed reageerde maar wees jij nu de verstandigste en negeer het.Kom op caruso wel of geen statiegeld op de gasfles

met hele gemeende groeten..................xNita.

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Hehe ;)

Mijn pa en ma hebben op de camping sinds de jaren '70 drie gasflessen gehad. Vroeger hadden ze ook een gaskoelkast, namelijk. Een paar jaar geleden bleek dat twee gasflessen ook zat is.

Toen mijn pa vervolgens die ene (zo'n grote donkerrode) gasfles wilde inleveren, werd om een statiegeldbewijs gevraagd :P Ja dat heb je natuurlijk niet meer na 30 jaar... Pfff...

suusboy

Ongelezen bericht door suusboy »

was vorige week bij de kampeerwinkel,de verkoper daar zei dat ik er goed op moest letten dat ik een gasfles met het zelfde jaartal als ruilfles krijg! dus heb ik een nieuwe uit 2008 dan mag ik er een uit 2002 weigeren!! en ja als de fles ouder is dan 10 jaar mag de winkel deze ook weigeren!!! ja er zijn omruilers die daar geen niets om geven maar ja als ik een gloednieuwe fles koop dan wil ik zeker geen oude verroestte voor terug! en voor alle duidelijkheid geld dat je bij een te vervangen fles van ouder dan 10 jaar wel korting moet krijgen als je een ander koopt. wil je geen gedoe dan kun je ook op zoek naar vulstations die jou eigen fles vullen,let er wel op dat dit duurder kan zijn.[/b]

wekkertje

Ongelezen bericht door wekkertje »

Als caruso mij even wil vertellen waar hij op campingaz flessen het geld terug krijgt dan ga ik daar even mijn flessen inleveren.

Hier kom je nergens van die rotdingen af of het moet via marktplaats zijn voor een dumpprijs.

Gesloten