LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stella Fietsen service

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gerstella

Stella Fietsen service

Ongelezen bericht door Gerstella »

Ik schrijf dit stuk omdat mijn geduld met Stella Fietsen op is en ik anderen wil waarschuwen.
In juni 2018 heb ik een Stella Vicenza Superior Nero Steps aangeschaft a raison van ruim € 3.000. Vanaf het begin bij aflevering heb ik mij afgevraagd wat er met dit bedrijf aan de hand is.
Eerst werd mijn nieuwe fiets 1,5 uur te laat om 18.30 uur afgeleverd door een vrij overspannen chauffeur, die tegen mij klaagde over de hoge werkdruk en vervolgens nauwelijks tijd had mij de fiets uit te leggen ondanks de belofte van Stella.
Na een paar weken begon ineens mijn schijfrem voor te piepen bij het uit remmen. Stella technische dienst vroeg mij of ik naar een servicepunt kon om dit na te laten kijken, vreemd als je aanbiedt om de fietsen thuis te servicen, bovendien geen servicepunt in Flevoland. Monteur kwam langs en kon het euvel niet verhelpen. Mij werd meegedeeld, dat het na 600 km wel over zou zijn. Niet dus, want ook de achter schijfrem ging piepen. Weer monteur langs geweest en beide remmen nagekeken. Na een paar dagen weer piepen. Stella heeft fiets opgehaald en meegenomen naar Nunspeet en na ruim een week retour. Toen ging het goed. Intussen een brief gestuurd naar directie Stella hoe dit kon met een fiets van € 3.000, toen volgde één van de vele excuses van Stella. Enige weken geleden schade aan mijn fiets opgelopen door eigen schuld. Stella zou langskomen om te repareren en schade rapport te maken. Tien minuten voor aankomst belde monteur dat hij niet alle onderdelen bij zich had, waarop ik ontplofte en direct bedrijfsbureau Stella heb gebeld. Weer excuses en monteur heeft fiets meegenomen naar Nunspeet. Na 1 week een mail met daarin opgave schade en mededeling dat zaak naar verzekering was gestuurd. Na twee weken maar eens gebeld, men zou mij terugbellen. Niet dus. Zelf weer boos gebeld en te horen gekregen, dat men nog geen bericht had van de verzekering en dat men dit voor mij zou checken. Weer niets gehoord. Zelf met verzekering gebeld en te horen gekregen, dat Stella een week geleden al is geïnformeerd en schadebedrag minus eigen risico is overgemaakt. Wat een schande!!! Ik ben klaar met dit bedrijf en gooi dit nu op dit forum. Want ze maken mooie reclame, maar de praktijk is heel anders. Ben benieuwd of er meer slachtoffers zijn en heb deze zaak nu via de App ook aangemeld bij de Radar redactie.

sake1987

Re: Stella Fietsen service

Ongelezen bericht door sake1987 »

Zeker een fiets voor 3000 euro verwacht je, dat hij goed is. Maar u koopt bewust een fiets via een internet winkel. Tot nu toe lees ik dat al uw klachten ( al is het met haperingen) worden verholpen.
Als ik uw reactie zo lees bent u eerder een koper voor de fietsenmaker op de hoek.
Zolang Stella uw klachten behandeld en reparaties uitvoert, voldoen zij aan hun verplichtingen ook al gaat het u niet snel genoeg.
Dit is nu echt een bedrijf dat zo snel groeit dat ze er af en toe zelf achteraan lopen.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik zou niet zoveel geld uitgeven aan een bedrijf wat voortdurend met die dwaze aanbiedingen reclame maakt.

Een fietsenwinkel In de buurt, had u allang geholpen met de problemen.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Gerstella schreef:
24 okt 2018 14:58
Eerst werd mijn nieuwe fiets 1,5 uur te laat om 18.30 uur afgeleverd door een vrij overspannen chauffeur, die tegen mij klaagde over de hoge werkdruk en vervolgens nauwelijks tijd had mij de fiets uit te leggen ondanks de belofte van Stella.
Het wordt steeds drukker op de weg en planningen steeds strakker. Een indicatietijd is nog altijd geen vaste tijd.
Gerstella schreef:
Na een paar weken begon ineens mijn schijfrem voor te piepen bij het uit remmen.
Dit gebeurd bij zo'n beetje elke schijfrem. Door vuil, vet en water kan het piepen ontstaan. Schoonhouden is dan de optie. Dit zou dan ook geen service ding zijn.
Gerstella schreef:
Intussen een brief gestuurd naar directie Stella hoe dit kon met een fiets van € 3.000, toen volgde één van de vele excuses van Stella.
Ook met een supermarktfiets van € 100 kan dit gebeuren. Dat is namelijk inherent aan het type rem.

ManchesterU15

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Ik lees vooral een klant die wil 'profiteren' van de voordelen van internet aankopen, maar de nadelen van te voren niet goed heeft overwogen.

Ik zie enkel een bedrijf dat haar best doen u te helpen, hier gaan vast dingen fout, zoals er bij u ook dingen fout zullen gaan in het leven. Echter het feit dat u meerdere malen hoog van de daken schreeuwt zegt meer over u.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Gerstella schreef:
Ik schrijf dit stuk omdat mijn geduld met Stella Fietsen op is en ik anderen wil waarschuwen.
In juni 2018 heb ik een Stella Vicenza Superior Nero Steps aangeschaft a raison van ruim € 3.000. Vanaf het begin bij aflevering heb ik mij afgevraagd wat er met dit bedrijf aan de hand is.
Na een paar weken begon ineens mijn schijfrem voor te piepen bij het uit remmen. Stella technische dienst vroeg mij of ik naar een servicepunt kon om dit na te laten kijken, vreemd als je aanbiedt om de fietsen thuis te servicen, bovendien geen servicepunt in Flevoland. Monteur kwam langs en kon het euvel niet verhelpen. Mij werd meegedeeld, dat het na 600 km wel over zou zijn. Niet dus, want ook de achter schijfrem ging piepen. Weer monteur langs geweest en beide remmen nagekeken. Na een paar dagen weer piepen. Stella heeft fiets opgehaald en meegenomen naar Nunspeet en na ruim een week retour. Toen ging het goed. Intussen een brief gestuurd naar directie Stella hoe dit kon met een fiets van € 3.000, toen volgde één van de vele excuses van Stella. Enige weken geleden schade aan mijn fiets opgelopen door eigen schuld. Stella zou langskomen om te repareren en schade rapport te maken. Tien minuten voor aankomst belde monteur dat hij niet alle onderdelen bij zich had, waarop ik ontplofte en direct bedrijfsbureau Stella heb gebeld. Weer excuses en monteur heeft fiets meegenomen naar Nunspeet. Na 1 week een mail met daarin opgave schade en mededeling dat zaak naar verzekering was gestuurd. Na twee weken maar eens gebeld, men zou mij terugbellen. Niet dus. Zelf weer boos gebeld en te horen gekregen, dat men nog geen bericht had van de verzekering en dat men dit voor mij zou checken. Weer niets gehoord. Zelf met verzekering gebeld en te horen gekregen, dat Stella een week geleden al is geïnformeerd en schadebedrag minus eigen risico is overgemaakt. Wat een schande!!! Ik ben klaar met dit bedrijf en gooi dit nu op dit forum. Want ze maken mooie reclame, maar de praktijk is heel anders. Ben benieuwd of er meer slachtoffers zijn en heb deze zaak nu via de App ook aangemeld bij de Radar redactie.
U noemt zichzelf een slachtoffer ?

Omdat de bezorger niet precies om 18:30 uur bij u aan de deur was ?
Omdat ze vragen of u naar een servicepunt kunt komen ?
Omdat een monteur niet van alle fietsen alle onderdelen in de servicebus heeft liggen ?
Omdat de fietsleverancier niet UW schade snel genoeg afwikkelt ?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nou, inderdaad. zeker gezien de toonzetting die door de OP heenklinkt.

ria.van-wijngaarden1

Ongelezen bericht door ria.van-wijngaarden1 »

Ben het helemaal met u eens, is gewoon superslechte service, en fietsen voldoen bij ons zeker niet aan de verwachting..

Gesloten