LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Strato Webbuilder

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
martin.struijs
Contacteer:

Strato Webbuilder

Ongelezen bericht door martin.struijs »

In januari 2017 heb ik bij Strato Webbuilder Pro via de website aangeschaft. Al snel bleek dat de website die je zogenaamd zelf kon maken helemaal niet zo makkelijk te maken was als op de site werd vermeld. Ik besloot dus binnen een maand op te zeggen, volgens mij kan ik als ik via internet wat heb aangeschaft dit op die manier herroepen.

Hiervoor op de site moest je het contract opzeggen, geen bevestiging ontvangen en geen reactie meer ontvangen.

Nu een half jaar later krijg ik een rekening voor de 2e helft van het jaar, 48 euro en deze wordt gelijk geïncasseerd Ben ik niet mee eens ook weer via het contactformulier op hun site verteld dat ik opgezegd heb. Geen reactie, geen bevestiging via mail. Nog een 2e keer formulier ingevuld en weer geen reactie. Vandaag gebeld, ruim 20 minuten moeten wachten voordat iemand mij te woord stond. Verhaal verteld, volgens de medewerker heb ik pas in april opgezegd en heb ik een jaarcontract aangegaan. Ik heb verteld waarom ik niet tevreden was en ook verteld dat ze geen geld meer van mij kunnen verwachten. Er werd gelijk gezegd dat ik dan in incasso procedure komt, en dus meer kosten moet gaan betalen. Ik ben dit niet van plan.

Iemand advies wat ik moet doen en wat mijn rechten zijn?

m.vr.gr.

Martin Struijs

NeoDutchio

Re: Strato Webbuilder

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U heeft altijd 14 dagen herroepingsrecht bij het online kopen. Dat is dus niet een maand. Dat u opgezegd heeft, heeft u daar bewijs van? U kreeg geen bevestiging van de opzegging, toen had u er achter aan moeten gaan. Er kan technisch altijd iets mis gaan waardoor de opzegging niet aangekomen zou zijn. Simpelweg afwachten is dus geen optie.
Pas na een half jaar pakt u de telefoon om uw beklag te doen, veel te laat.

U zit dus nu aan een jaarcontract vast en die zou betaald moeten worden. Storneren is geen optie, daarmee wordt het alleen maar duurder. U staat alleen sterk als u bewijs hebt van het opzeggen.

Gesloten