Sweex LW053
Dit bericht heb ik naar sweex gestuurd omdat ik het erg onbeschoft vindt om iemand zolang aan het lijntje te houden ( €0,50 p/m )
Goedemorgen,
Het is maandagmorgen 13-11-2006 10:05 uur
Dit bericht schrijf ik nadat ik 40 minuten aan de telefoon heb gehangen met een hoogst irritante muziek en 17 Euro armer ben.
Ik had eerste 2 minuten 2 wachtende voor mij daarna had ik na 7 minuten 1 wachtende voor mij daarna zou ik dan de eerst wachtende zijn ?????? , ( heel vreemd want na die ene wachtende komt er bij mij geen eerst wachtende meer, maar ja het zal wel ) maar na 31 minuten heb ik de hoop maar opgegeven want ik vind dit gewoon bij de beesten af hoe dit afgehandeld word.
Voor een vraagje over een usb stick van 19 euro.
Het gaat namelijk hierom dat de WPA-PSK niet werkt.
en dat er een fout zit bij jullie website service en support.
Ik ga naar internet en Networking Products en dan naar LW053.
En dan komt er het volgende bericht:
Ik krijg de foutmelding dat windows het bestand AEGISE5.DLL niet kan vinden. Hierdoor kan ik mijn draadloos netwerk niet instellen met de Wireless Utility.
Dit probleem wordt opgelost door de nieuwe drivers te installeren. Deze kun je hier downloaden van onze website.
Waar dus HIER staat en je klikt hier op dan werkt het dus niet.
Want dit probleem heb ik onder anderen dus ook.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sweex LW053 WLAN 54Mb USB 2.0
-
wallybally
Re: Sweex LW053 WLAN 54Mb USB 2.0
Drivers staan ook op CDrom.
Het mapje (met het dll-bestand) van je drivers op je pc kopieren en vervolgens opnemen in startprogramma. En opgelost.
Het mapje (met het dll-bestand) van je drivers op je pc kopieren en vervolgens opnemen in startprogramma. En opgelost.
-
Captain Pervert
Waarom niet meteen mailen?????
Dat jij 17 euro spendeert aan telefoonkosten is jouw keuze
Dat jij 17 euro spendeert aan telefoonkosten is jouw keuze
-
ikbenik
Daarnaast is het ook zo dat verschillende merken onder het WPA-PSK protocol niet samenwerken.
Het bereik neemt dan ook drastisch terug.
Het bereik neemt dan ook drastisch terug.
-
wallybally
Het werkt nu wel overigens.