| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Swiss Sense
-
Debby-Paul
Swiss Sense
Augustus 2016 hebben wij een bed gekocht bij Swiss Sense in Tiel. Dit bed is geleverd in december 2016. Vanaf de eerste week zijn wij al gaan bellen dat er iets niet klopte met de topper. Na ongeveer 6 servicebezoeken kwam er eindelijk een monteur die zag waar het aan lag en dat probleem was opgelost. Alleen het probleem dat wij iedere morgen gebroken opstaan niet. Wij hebben vanaf het begin gezegd dat wij denken dat de topper niet goed was. Onmogelijk zegt Swiss Sense ligt aan de hardheid van het matras. Matras van mijn man wordt omgeruild omdat hij meer klachten dan mij had. Nog komen wij gebroken uit bed. Een hoop telefoontjes met ellelange wachttijden en 4 ritten Swiss Sense Tiel kregen we een leen topper. Die topper was eens zo dun als die we hadden dus dat werd weer een ritje Tiel. We mochten naar Swiss Sense Oisterwijk. Super vriendelijk geholpen en er werd echt gekeken hoe we lagen op een matras en wat we fijn vonden. Nou bleek ik dus niet het goede matras te hebben. Met een bijbetaling kon het matras omgeruild worden. Nog andere toppers geprobeerd en wij vonden een andere topper beter en steviger liggen dan de topper die wij thuis hebben. Na een hoop gemail en gebel worden we het eens dat met een bijbetaling zowel het matras als topper omgeruild worden. Daar hebben wij in september toestemming voor gegeven. 25 oktober zou alles omgeruild worden. Dus niet. Ze sturen een servicemonteur om te kijken hoe diep de ligkuilen in de topper waren. Ik was niet thuis maar onze dochter van 19 wel. Zij belt mij op en zegt ik hoefde maar €75 te betalen. De alarmbellen gingen al af want het moest €400 zijn. Geen matras, geen topper. Was een foutje ze hadden een verkeerde bon aan die monteur gegeven. Er word beloofd dat in de week van 20 november alles geleverd wordt , Niet dus. Ik heb afgelopen maandag gebeld en zou met spoed terug gebeld worden. Woensdag maar weer zelf bellen want afspraken maken en nakomen is heel moeilijk voor hun. 45 minuten aan de telefoon gehangen, wachten, doorverbinden en nog meer wachten. Het stoom bijna uit mijn oren en dan zeggen ze doodleuk. Nee dat wordt op zijn vroegst week 51 want het matras is niet op voorraad. Ik heb gezegd dat wij na een jaar helemaal klaar zijn met Swiss Sense en dat ze het bed kunnen komen halen en dat wij ons geld terug willen. Er werd mij heilig beloofd dat ik door een chef de volgende dag terug gebeld zou worden. Hij moet nog bellen. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt als bij dit bedrijf. Betalen staan ze vooraan en als er iets opgelost moet worden zijn ze niet thuis. Wij zijn nu al een jaar bezig en zijn nog niet geholpen. Al een jaar komen wij gebroken uit bed. Kunnen jullie helpen? Debby Wittenberg
-
sylvesterb
Re: Swiss Sense
Denk dat niemand iets voor je kan doen hier. Swiss Sense heeft geen product geleverd wat non-conform is ook is er geen sprake van een productie fout, maar het bevalt u gewoon niet. Denk dat u het beste kan wachten op de beschikbaarheid van het matras wat u wel bevalt.Debby-Paul schreef:Augustus 2016 hebben wij een bed gekocht bij Swiss Sense in Tiel. Dit bed is geleverd in december 2016. Vanaf de eerste week zijn wij al gaan bellen dat er iets niet klopte met de topper. Na ongeveer 6 servicebezoeken kwam er eindelijk een monteur die zag waar het aan lag en dat probleem was opgelost. Alleen het probleem dat wij iedere morgen gebroken opstaan niet. Wij hebben vanaf het begin gezegd dat wij denken dat de topper niet goed was. Onmogelijk zegt Swiss Sense ligt aan de hardheid van het matras. Matras van mijn man wordt omgeruild omdat hij meer klachten dan mij had. Nog komen wij gebroken uit bed. Een hoop telefoontjes met ellelange wachttijden en 4 ritten Swiss Sense Tiel kregen we een leen topper. Die topper was eens zo dun als die we hadden dus dat werd weer een ritje Tiel. We mochten naar Swiss Sense Oisterwijk. Super vriendelijk geholpen en er werd echt gekeken hoe we lagen op een matras en wat we fijn vonden. Nou bleek ik dus niet het goede matras te hebben. Met een bijbetaling kon het matras omgeruild worden. Nog andere toppers geprobeerd en wij vonden een andere topper beter en steviger liggen dan de topper die wij thuis hebben. Na een hoop gemail en gebel worden we het eens dat met een bijbetaling zowel het matras als topper omgeruild worden. Daar hebben wij in september toestemming voor gegeven. 25 oktober zou alles omgeruild worden. Dus niet. Ze sturen een servicemonteur om te kijken hoe diep de ligkuilen in de topper waren. Ik was niet thuis maar onze dochter van 19 wel. Zij belt mij op en zegt ik hoefde maar €75 te betalen. De alarmbellen gingen al af want het moest €400 zijn. Geen matras, geen topper. Was een foutje ze hadden een verkeerde bon aan die monteur gegeven. Er word beloofd dat in de week van 20 november alles geleverd wordt , Niet dus. Ik heb afgelopen maandag gebeld en zou met spoed terug gebeld worden. Woensdag maar weer zelf bellen want afspraken maken en nakomen is heel moeilijk voor hun. 45 minuten aan de telefoon gehangen, wachten, doorverbinden en nog meer wachten. Het stoom bijna uit mijn oren en dan zeggen ze doodleuk. Nee dat wordt op zijn vroegst week 51 want het matras is niet op voorraad. Ik heb gezegd dat wij na een jaar helemaal klaar zijn met Swiss Sense en dat ze het bed kunnen komen halen en dat wij ons geld terug willen. Er werd mij heilig beloofd dat ik door een chef de volgende dag terug gebeld zou worden. Hij moet nog bellen. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt als bij dit bedrijf. Betalen staan ze vooraan en als er iets opgelost moet worden zijn ze niet thuis. Wij zijn nu al een jaar bezig en zijn nog niet geholpen. Al een jaar komen wij gebroken uit bed. Kunnen jullie helpen? Debby Wittenberg
Re: Swiss Sense
Een topper is slecht bestemd voor een beetje extra comfort bovenop de matras en is toch maximaal 10 cm dik.