LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tablet Polaroid

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Dannyenzo1972

tablet Polaroid

Ongelezen bericht door Dannyenzo1972 »

Heeft iemand ervaring met de service van Polaroid ?
Mijn ex man heeft vorig jaar november 2012 dus.... een tablet voor onze dochter gekocht ,na een week of twee viel iedere keer het beeld uit een wit scherm was alles nog wat je te zien kreeg ...mijn ex man werkt van s' morgens vroeg tot in de avond dus weinig tijd..... hij is er wel mee terug gegaan naar de kijkshop maar die vertelde dat hij een RMA nummer enz via Polaroid moest aanvragen en dat hij dan werd opgehaald....dit was met zijn werk erg onhandig omdat hij nagenoeg nooit thuis is dus belande de tablet in de kast....in juli vroeg hij of ik dit wilde regelen omdat de garantie in november 2013 zou verlopen en onze dochter hem in september 2013 nodig had voor haar school....
Ik heb de tablet ter reparatie aangeboden bij Polaroid en kreeg een bevestiging dat zij de tablet 12 juli hebben ontvangen....inmiddels is het drie en halve maand verder en heb ik al meerdere mails gestuurd het enige dat zij zeggen is dat ze op een onderdeeltje wachten....:-(
Ruim een kwart jaar wachten op een reparatie van een nagenoeg nieuwe tablet waar zelfs het beschermfolie nog op zat ! Vinden jullie dit nu niet schandalig ? Waarom moet dit zolang duren ...mijn dochter zit sinds september op haar nieuwe middelbare school ...zonder tablet...:-(
Ik heb al wel een klacht in gediend bij de kijkshop maar die gaan ze pas tien dagen naderhand behandelen ......

Zijn er nog meer mensen met dit probleem bij Polaroid ?

stofzuigertje

Re: tablet Polaroid

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Reparatie?

Het is van binnen een goedkope Tablet met veel plakband en nauwelijks te repareren.
Alleen een losse draad vast zetten en verder is nieuwe geven goedkoper dan herstel.

Jammer maar ze mogen traag herstellen.
Maar U heeft volgens Nederlands recht geen 1 maar 2 jaren garantie....

Gesloten