LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon na 8 maanden stuk, geen nieuwe van KPN

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
josengerda1

Telefoon na 8 maanden stuk, geen nieuwe van KPN

Ongelezen bericht door josengerda1 »

Bericht ik had een abonomet 2 jaar verlengd bij KPN met de sony Expiridia XZ. naar 8 maanden ging de telefoon stuk. Naar kpn XL winkel daar konde ze niets dan met sony belen. Dat haden ze gedaan sony had gezegd Softwarefout dat het niet onder gerantie valt kosten ongeveer € 600 daar heb je dan 2 jaar gerantie voor. ik kan geen nieuwe tel kopen. maar het abonomet loop nog handerhalf jaar door .Zonder dat ik er nog wat aan heb.Het enige wat het antwoord was we hebben nog nieuwe kosten € 648. zo laten je zitten met een abonoment van € 115 per maand handerhalf jaar lang en geen telefoon meer en niet meer kan belen. Zakken vullers. Bij sony om de gerantie af te schepen. diep triest ben er heel verdrietig om . kan uw wat voor mij beteken . Al is het allen in de publichtijd te brengen het schandaal. met de hoop dat ik van sony een nieuwe telefoon krijg. het is hun ze beslising niet de Mijne . ik ging er correct mee om en zuinig. Ik kan zo maar niet van mijn pensoen een andere telefoon kopen .Hopend uw op coreccte wijze te hebben ingelicht en verblijf met de meeste Hoogachting op uw antwoord Hoogachtent A C Bastiaanssen :( :( :(

alfatrion

Re: Telefoon na 8 maanden stuk, geen nieuwe van KPN

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik begrijp dat er met de hardware niets mis is en dat de fabrieksgarantie kennelijk geen software fout dekt. Je hebt dan twee mogelijkheden: 1) je kan aanspraak maken op de wettelijke garantie die je van de verkoper (KPN) hebt; of 2) je kan het Android besturingssysteem opnieuw installeren. Om het eerste te kunnen beoordelen moeten we wat meer informatie hebben. Wat is er precies stuk? Wat heb je gedaan? Het laatste zal als resultaat hebben dat de wettelijke garantie op de software vervalt, omdat je deze vervangt.

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

josengerda1 schreef:Bericht ik had een abonomet 2 jaar verlengd bij KPN met de sony Expiridia XZ. naar 8 maanden ging de telefoon stuk. Naar kpn XL winkel daar konde ze niets dan met sony belen. Dat haden ze gedaan sony had gezegd Softwarefout dat het niet onder gerantie valt kosten ongeveer € 600 daar heb je dan 2 jaar gerantie voor. ik kan geen nieuwe tel kopen. maar het abonomet loop nog handerhalf jaar door .Zonder dat ik er nog wat aan heb.Het enige wat het antwoord was we hebben nog nieuwe kosten € 648. zo laten je zitten met een abonoment van € 115 per maand handerhalf jaar lang en geen telefoon meer en niet meer kan belen. Zakken vullers. Bij sony om de gerantie af te schepen. diep triest ben er heel verdrietig om . kan uw wat voor mij beteken . Al is het allen in de publichtijd te brengen het schandaal. met de hoop dat ik van sony een nieuwe telefoon krijg. het is hun ze beslising niet de Mijne . ik ging er correct mee om en zuinig. Ik kan zo maar niet van mijn pensoen een andere telefoon kopen .Hopend uw op coreccte wijze te hebben ingelicht en verblijf met de meeste Hoogachting op uw antwoord Hoogachtent A C Bastiaanssen :( :( :(
Als Sony al heeft gezegd dat het een softwarefout betreft (en dat de telefoon dus niet door uw eigen toedoen kapot is) dan zal KPN gewoon met een oplossing moeten komen. 8 maanden valt nog ruim binnen de garantietermijn. Aangezien KPN de verkoper is zult u het garantietraject bij KPN in moeten gaan. Wellicht bent u in de KPN-winkel verkeerd voorgelicht. Neem eens contact op met KPN via de chat of schrijf ze een aangetekende brief.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

JohnTheBassist schreef:8 maanden valt nog ruim binnen de garantietermijn.
Aan welke garantie heb je in gedachten? Handelsgarantie korter dan acht maanden zijn en mag software problemen uitsluiten. De wettelijke garantie kent geen termijn.

Gesloten