Normaal gesproken trap ik niet in dit soort dingen, meestal gaat het om reclame zodat je daarna overspoeld wordt door verkoop telefoontjes of mailtjes. Echter...het ging dit keer er om dat TESTERS zocht voor een iRobot Roomla 980. Je zou de zelfstandige stofzuiger gratis krijgen als je hem uit zou proberen en een review kon schrijven. Ik dacht dit keer, laat ik het eens proberen, ik haat stofzuigen dus.
Ok, ten eerste kwam ik het tegen op FACEBOOK. Ik klikte op de link en ik moest gegevens invullen als geboortejaar en adresgegevens, prima dat was wel te verwachten. Even later krijg ik een sms. "Hoi Marijke! Je iRobot Roomla 980 is gereserveerd! Bel snel om te bevestigen! Bel nu 0909-2200101.
Succes! (0,99/min)".
Ook daar trap ik in, ik denk ok ik hoef alleen maar te bevestigen. Maar dan..ik kom bij een of andere quiz uit. Ik beantwoord de (makkelijke) vragen er van uit gaande dat het er een stuk of 3 of 5 zijn, uiterlijk 10. Maar nee, er komt geen eind aan is. ****. Bij de 20e denk ik 'tja als ik nu stop dan is het helemaal voor niks qua kosten'. Tussendoor krijg je af en toe een stem te horen die zegt : je bent er bijna!. Nou niet dus. Na de 25e vraag ben ik het zat en hang op. Pech gehad.
Vandaag, een dag later, krijg ik nog een SMS "Jeetje Marijke, wat heb jij goed gespeeld gisteren! Je zit nu in de finaleronde voor je prijs! Bel snel 09092200101. Zet 'm op! (0,99/min)"
Nou mooi niet dus. Belachelijk dit.