LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiswerk

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Bekkum

thuiswerk

Ongelezen bericht door Bekkum »

Wie heeft ervaring met eerlijk en goed thuiswerk?

Gast

Re: thuiswerk

Ongelezen bericht door Gast »

waarom zet je dat onder 'piramidespelen'?

Bekkum

Nou er zijn een heleboel thuiswerk aanbiedingen die op een pyramidespel lijken

sergio

Ongelezen bericht door sergio »

Houd 1 ding in de gaten, als je je moet inkopen, paketten moet betalen of een 0900 nummer a 80/90 eurocent per minuut bellen is het geen zuivere koffie. :twisted:

Gast

voor ervaringen met 'goed en eerlijk thuiswerk' moet je niet bij piramidespelen zijn. Maar wat een piramidespel is dat is een heel andere vraag.

Gast

waar dan?

Gast

wat zou je denken van 'diversen'

Gast

Onder diversen wordt geen thuiswerk aangeboden.

Gast

er word op dit forum geen werk aangeboden. Jij stelde een vraag die niet onder piramidespelen hoort, maar onder 'diversen'

Gast

Hen jij thuiswerk voor me ?

Bekkum

Ik niet jij wel?

Gast

Ja inderdaad ik heb ervaring met thuiswerk.
De vraag is natuurlijk welk soort thuiswerk je hier bedoelt.

Ervaring met:
Het sorteren van folders en ze daarna allemaal in een envelop stoppen voor junkmail via de post.
Het inpakken van diverse soorten snoepwaren, stiften enzv.
Resultaat:
Bijna een fulltime baan met een inkomen van ca. 125 euro p.mnd.

Internet:
diverse gratis programma's gevonden en gewoon ingeschreven.
diverse interessante betaalbare programma's gevonden en ingeschreven.
Resultaat:
Werk, zoveel en weinig als je wilt, de tijden bepaal jezelf, inkomen is afhankelijk van je inzet en de resultaten die je hiermee behaalt.

Gast

Bedankt voor je reactie.

Maar kwa verdiensten valt dat wel tegen zeg.
Ik zou best wel productiewerk willen doen bv.inpakwerk, maar verdien je daar maar EUR.125,-- per maand mee?.

Ik heb mij diverse malen aangemeld, dan wordt er gevraagd wat wil je doen, ze noemen een heleboel mogeljkheden en bijna alles wil ik doen maar je krijgt nooit contact met een bedrijf die interesse heeft in jou.

Ja diverse internet mogelijkheden, dat vind ik niks.
BV. e-mails lezen krijgen je 1 eurocent per e-mail, nou dat schiet ook niet op.
En ook MLM mogelijkheden, lijkt heel wat, maar zie maar klanten te krijgen en mensen die dat ook willen doen.

Maar ik blijf bezig met zoeken van vast en/of thuiswerk.

Gast

Bij mij in de regio is een thuiswerkcentrale met inpakwerkzaamheden en een aantal jaren geleden waren er meer. We begonnen bij eentje met inpakken van stiften, na een maand was dat bedrijf op de fles en geen geld gezien. Daarna aangemeld bij een andere en na een poosje begonnen met het inpakken van snoep ed. Op de maandag werden er een aantal rolcontainers gebracht en deze werden vrijdags weer opgehaald en moest je ca. 5000 pakketjes met snoep klaar hebben. Hier werd bijna de hele week aan gewerkt door het hele gezin en de verdienste was tussen 250/275 gulden p.mnd. en werd onderling verdeeld in het gezin :) . hiermee zijn we gestopt toen de volwassen kinderen zijn uitgevlogen.

Emails lezen ben ik niet aan begonnen om dezelfde reden als jij.

MLM is een thema op zich en je kunt niet alle organisaties over 1 kam scheren. Eerst alles op een rijtje zetten, wat wil/kan je wel en wat wil/kan je niet, voordat je hiermee start.
Veel MLM is gebasseerd op verkopen, de meeste mensen kunnen niet goed verkopen en het resultaat is dan beneden peil. Door dit krijgt vaak een organisatie de stempel van waardeloos, oorzaak, omdat er tijdens een presentatie vaak meer aandacht aan het reken-je rijk-uurtje wordt besteed dan waar je eigenlijk mee gaat beginnen.

Door veel te zoeken ben ik redelijk veel tegen gekomen op het internet. Zelf Nederlandse bedrijven, reseller worden, gratis en zonder MLM, met 10% commissie van de verkochte producten. Er wordt gewerkt met banners, die je kunt plaatsen op je eigen site/e-mail of je krijgt een gratis website.

Gast

Nou er zijn een heleboel thuiswerk aanbiedingen die op een pyramidespel lijken
Jemig zeg, als iemand op een aap lijkt, dat wil toch nog niet zeggen dat deze persoon ook een aap is!

Is dit nou een voorbeeld van vooroordeel, waardoor vele goede dingen met de grong gelijk gemaakt worden?

Alleen het geloof in de kracht van het goede, zal het slechte overwinnen!

Gesloten