Heb sedert de aanschaf van mijn tweede Tom Tom Go 5200 , nu ondertussen de derde, problemen.
1. Valt soms gewoon uit, zwart scherm, of blijft vast zitten.
2. Kan bepaalde straatnamen soms niet vinden , straten die trouwens al mensen levens bestaan.
3. Kan huisnummers ook soms niet vinden, oneven en even.
4. Stuurt je soms om een hele Tour de France te rijden, terwijl je al om de bocht er al ben.
Heb vanaf de aanschaf( de twee Tom Toms) contact gemaakt met Tom Tom, oplossingen aangeboden, niets heeft geholpen.
Twee weken terug opgestuurd en beloofd een nieuwe te krijgen.
Een paar dagen terug gekregen , en ja hoor , dezelfde problemen als bij de aanschaf en nog erger. Lijkt wel of ik een refurbish gekregen heb.Bericht weer gestuurd naar Tom Tom, en tot op heden , geen enkel bericht.
Precies alsof ze zeggen willen , je bekijkt het maar.
Als je het voor je taxi werk nodig heb, dan ga je wel pissig worden, want de klant in de auto wil geen Tour de France , en al de boven genoemde problemen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tom Tom Go 5200
-
sylvesterb
Re: Tom Tom Go 5200
Of het is gewoon een bug in de software. Waarom gebruik je trouwens een Tom Tom Go, je kunt ook gewoon gratis Google Maps of Waze gebruiken. Beide hebben altijd een actuele kaart en zijn gratis te gebruiken. Bij Waze zie je tevens de flitspalen en houdt rekening met de drukte op de weg.Cyr47 schreef: Lijkt wel of ik een refurbish gekregen heb.