LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tros jubileumfeest Amsterdam Arena

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gast

Tros jubileumfeest Amsterdam Arena

Ongelezen bericht door Gast »

rond 27 febr boekten wij drie plaatsen ,waaronder een invalide plek (via het telefoon Nr 0900-9000 8000).
Het was een verjaardags kado voor iemand (die al 12 jaar troslids is) ,alles was in orde wij konden later kaarten verwachten ,voor 1 invalide en twee bergeleiders.We boekten 5 April nog twee plaatsen er bij,ook dit was in orde (ook via de telefoon).Op 29 April en 10 en17 Mei belden we voor bevestiging, antwoord we stonden gewoon in de computer maar de invalide kaarten werden als laatst behandelt en verstuurd het was gewoon in orde.Nu we hebben op 21 Mei een goedkopen afwijzing via de post binnen gekregen.
,voor ons hield dat in geen verjaarskado en geen prettige 30 Mei en dan heb ik het nog niet eens over de telefoonkosten en de teleurstelling .
Ik kan mij niet voorstellen dat de Tros dit zo heeft willen regelen
Ik felasiteer de Tros toch met hun jubileum (ondanks onze teleurstelling) :( .

Gast

Re: Tros jubileumfeest Amsterdam Arena

Wat raar. Ik bedoel, dat invalide-plaatsen later verstuurd worden. Hoe zo? Dit riekt naar discriminatie. Maar even los daarvan... Je had toch kaarten besteld. Het was toch bevestigd, de plaats was besproken...

Het zou gek zijn als een maatschappij als de KLM hetzelfde zou doen. Zo van. Nou mevrouw. We wachten even af tot we weten of u stoel niet toevallig door een ander wordt opgeeist; Zo ja, dan... blij dan maar lekker thuis. Sorry voor u. Maar die ander kunnen nu lekker op/in uw plaats met vakantie. Enne, dat huisje dat u gereserveerd heeft in Spanje, ach dat is uw probleem :twisted:

Gast

Re: Tros jubileumfeest Amsterdam Arena

Wat heeft dat huisje in Spanje er nu weer mee te maken???

Gesloten