LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tv Total löss na transport Coolblue

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
MartydenDekker

Tv Total löss na transport Coolblue

Ongelezen bericht door MartydenDekker »

Beste,

Ik loop tegen het volgende probleem aan. Ik heb ca. 6 maanden (26 oktober 2017) een Tv gekocht bij Coolblue. Deze toonde een defect en is na contact ca. 1 maand geleden voor reparatie geretourneerd naar Coolblue. De huidige tv is door mij ingepakt in een kartonnen doos, voorzien van beschermingsmateriaal en meegegeven aan Dynalogics die namens Coolblue is ingeschakeld. Bij aankomst van de tv is door Coolblue geconstateerd dat tv niet “stevig” genoeg is ingepakt en dat deze onherstelbaar is beschadigd. Ongerepareerd wordt deze teruggestuurd naar mij, dus er staat nu een verloren getaande tv in mijn garage. Coolblue is niet voornemens om dit probleem op te lossen, wimpelt de schuld af op mij. Transportbedrijf Dynalogic geeft geen reactie op mijn klacht. Uiteraard ook mijn verzekeraar aangesproken, maar mijn inboedel is niet buitenhuis gedekt. Hoe los ik dit nu op...

thecure

Re: Tv Total löss na transport Coolblue

Ongelezen bericht door thecure »

is deze in de originele doos gestuurd? transportbedrijf aansprakelijk stellen voor de schade.

Cornelis7

Ongelezen bericht door Cornelis7 »

Kon u hem niet naar een filiaal van Coolblue brengen en dat filiaal voor transport laten zorgen? Zo nee, dan is dat slechte service.
Zoals het bij u ging is alles voor risico klant.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het barst van de klachten over Dynalogics. Ik begrijp niet dat Coolblue daar nog mee werkt.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

MartydenDekker schreef:Beste,

Ik loop tegen het volgende probleem aan. Ik heb ca. 6 maanden (26 oktober 2017) een Tv gekocht bij Coolblue. Deze toonde een defect en is na contact ca. 1 maand geleden voor reparatie geretourneerd naar Coolblue. De huidige tv is door mij ingepakt in een kartonnen doos, voorzien van beschermingsmateriaal en meegegeven aan Dynalogics die namens Coolblue is ingeschakeld. Bij aankomst van de tv is door Coolblue geconstateerd dat tv niet “stevig” genoeg is ingepakt en dat deze onherstelbaar is beschadigd. Ongerepareerd wordt deze teruggestuurd naar mij, dus er staat nu een verloren getaande tv in mijn garage. Coolblue is niet voornemens om dit probleem op te lossen, wimpelt de schuld af op mij. Transportbedrijf Dynalogic geeft geen reactie op mijn klacht. Uiteraard ook mijn verzekeraar aangesproken, maar mijn inboedel is niet buitenhuis gedekt. Hoe los ik dit nu op...
Ik mis nog antwoord op de vraag of je inderdaad niet stevig genoeg ingepakt had.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het transport van een non-conform product van de koper naar de verkoper is de verantwoordelijkheid van de verkoper.

Wat was het conformiteitsgebrek? En heb je daar bewijs van?

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

MartydenDekker schreef:De huidige tv is door mij ingepakt in een kartonnen doos, voorzien van beschermingsmateriaal
Wat voor kartonnen doos en beschermingsmateriaal heb je gebruikt? Het originele materiaal, of iets anders?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

In mijn webshops vraag ik altijd de originele verpakking, anders op eigen risico....!

Nu deze verkocht zijn, ze hebben nog steeds deze voorwaarde of zelf vervoeren naar het adres waar ze hem kunnen repareren en U mag daar ook ophalen...
Een herstelde zonder verpakking versturen weigeren we.....

Gesloten