| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC en Intrim Justicia
-
jos thomassen
UPC en Intrim Justicia
Ik weet niet wat UPC en Intrim Justicia doen, maar ik heb ze al diverse malen laten weten dat de vorige bewoners reeds 2 jaar ergens elders wonen.Ik krijg echter nog steeds post van UPC en van Intrim Justicia, ondanks diverse telefoontjes en na het retourneren van de post.
HELP, ik word gek van UPC, wanneer gaat dat bedrijf eens efficient werken????????????
PS; wanneer wordt de markt nu eindelijk voor kabel geprivatiseerd en overgelaten aan vraag en aanbod, zonder dat de inwoners van een gemeente verplicht zijn om van een incapable maatschappij verplicht een pakket af te nemen?
HELP, ik word gek van UPC, wanneer gaat dat bedrijf eens efficient werken????????????
PS; wanneer wordt de markt nu eindelijk voor kabel geprivatiseerd en overgelaten aan vraag en aanbod, zonder dat de inwoners van een gemeente verplicht zijn om van een incapable maatschappij verplicht een pakket af te nemen?
-
FritzTheCat
Re: UPC en Intrim Justicia
Adres van de vorige bewoners doorgeven aan Intrum en UPC (krijg het niet uit mijn strot)
-
merie
Ik werk ook bij een groot bedrijf (nee niet bij UPC) en bij ons is het zo dat als er iemand verhuisd en dit niet doorgeeft en diegene nog een bedrag heeft open staan, de facturen en de rekeningen van het incassobureau gewoon naar het adres gestuurd blijven worden. Dit omdat het incassobureau op zoek moet gaan naar het nieuwe adres van die persoon. Als wij dan in de gegevens gaan rommelen gaat de boel mis. Ik denk dat het daarom niet aangepast wordt.
-
Gast
Ik werk ook bij een groot bedrijf (nee niet bij UPC) en bij ons is het zo dat als er iemand verhuisd en dit niet doorgeeft en diegene nog een bedrag heeft open staan, de facturen en de rekeningen van het incassobureau gewoon naar het adres gestuurd blijven worden. Dit omdat het incassobureau op zoek moet gaan naar het nieuwe adres van die persoon. Als wij dan in de gegevens gaan rommelen gaat de boel mis. Ik denk dat het daarom niet aangepast wordt.[quote]
Leuk verteld, maar wat nou als de nieuwe bewoner niet weet waar de vorige naar toe verhuisd is.?
Dat is knap lastig, het is een heel normaal iets als de nieuwe bewoner aangeeft op enveloppe van, persoon is vertrokken, en dit terug stuurd, het bedrijf gaat informeren bij de burgelijke stand.
Maar nee, sommige bedrijven zijn daar te beroerd voor, val maar lekker de nieuwe bewoner(s) lastig.
Leuk verteld, maar wat nou als de nieuwe bewoner niet weet waar de vorige naar toe verhuisd is.?
Dat is knap lastig, het is een heel normaal iets als de nieuwe bewoner aangeeft op enveloppe van, persoon is vertrokken, en dit terug stuurd, het bedrijf gaat informeren bij de burgelijke stand.
Maar nee, sommige bedrijven zijn daar te beroerd voor, val maar lekker de nieuwe bewoner(s) lastig.
-
Gast
Wat een flauwekul is dit! Dat een (ex-)klant zijn nieuwe gegevens niet heeft doorgegeven is toch ten alle tijden een probleem tussen UPC en de vorige bewoner? Zodra je weet dat de huidige bewoner geen partij is stop je toch onmiddellijk met hem lastig te vallen, of moet deze nieuwe bewoner ook maar gelijk ingeschakeld worden bij de oplossing van het probleem omdat die wellicht de vorige bewoner kent? Nee, breng de vorige bewoner desnoods opsporingskosten in rekening of wat dan ook, maar 2 jaar lang een derde die totaal niets met de zaak te maken heeft blijven stalken, schei nou toch snel uit!! Alleen voor het hebben van zo'n onfatsoenlijke opvatting moest zo'n bedrijf toch al op de strafbank?!?!?
-
Gast
Gewoon voor de rechter slepen voor stalking/lastig vallen door upc/i.j