LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veiligheid (ontploffende) Zensy babykruik

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
AlterableSpoon

Veiligheid (ontploffende) Zensy babykruik

Ongelezen bericht door AlterableSpoon »

Hallo,
Ik zag de uitzending over het ontplofgevaar van de Zensy baby kruik. Dit zou gaan over een oud model dat niet meerin productie is maar mensen nog wel thuis kunnen geen liggen. Wat mij niet duidelijk wordt is of het nieuwe model, aangeschaft nadat de kruik enige tijd uit de productie was, wél veilig is? Het bedrijf laat niets weten over wat ze dan veranderd zouden hebben. Hebben jullie hier informatie over?

Radar
Site Admin

Re: Veiligheid (ontploffende) Zensy babykruik

Ongelezen bericht door Radar »

Toevallig bespraken we dit in de uitzending van afgelopen maandag: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... nd-getest/ (vanaf 1'54'')

Moneyman

Re: Veiligheid (ontploffende) Zensy babykruik

Ongelezen bericht door Moneyman »

AlterableSpoon schreef:Hallo,
Ik zag de uitzending over het ontplofgevaar van de Zensy baby kruik. Dit zou gaan over een oud model dat niet meerin productie is maar mensen nog wel thuis kunnen geen liggen. Wat mij niet duidelijk wordt is of het nieuwe model, aangeschaft nadat de kruik enige tijd uit de productie was, wél veilig is? Het bedrijf laat niets weten over wat ze dan veranderd zouden hebben. Hebben jullie hier informatie over?
Het verschil bleek in de uitzending: het wattage is verlaagd van 650 naar 450, uit m'n hoofd.

Gesloten