Ik heb vorig jaar een cadeaukaart kado gekregen, helaas was deze 1 maand geleden verlopen.
Saldo was 10 euro. In de voorwaarden staat dat de kaart verlengd kan worden, kosten 7,95.
Echter heb ik de kaart cadeau gehad en ben dus nooit akkoord gegaan met de voorwaarden.
Ben ik nu het geld gewoon kwijt?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verlopen cadeaukaart
Verlopen cadeaukaart
Laatst gewijzigd door Radar op 10 mei 2017 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.
Reden: Topictitel aangepast.
-
NeoDutchio
Re: Verlopen cadeaukaart
Ja, het geld bent u kwijt. De koper van de bon is akkoord gegaan met de voorwaarden. Ik hoop alleen niet dat de gulle gever hier mee zit te lezen. Echt leuk is het niet om te zien dat u uw kado ergens wegstopt en er geen gebruik van maakt.
Het wordt eens tijd dat we stoppen met die rare bonnen. De Nederlandsche bank heeft ook bonnen. De waarde is nagenoeg onbeperkt geldig en overal in te wisselen, zelfs in het buitenland. En ik weet zeker dat als men zo'n bon in handen heeft het veel sneller besteed wordt.
Het wordt eens tijd dat we stoppen met die rare bonnen. De Nederlandsche bank heeft ook bonnen. De waarde is nagenoeg onbeperkt geldig en overal in te wisselen, zelfs in het buitenland. En ik weet zeker dat als men zo'n bon in handen heeft het veel sneller besteed wordt.
Re: Verlopen cadeaukaart
Het "geld" bent u nu kwijt inderdaad. Er mag op cadeaukaarten een geldigheidsdatum op zitten, deze hoeven niet oneindig geldig te zijn.laforge schreef:Ik heb vorig jaar een cadeaukaart kado gekregen, helaas was deze 1 maand geleden verlopen.
Saldo was 10 euro. In de voorwaarden staat dat de kaart verlengd kan worden, kosten 7,95.
Echter heb ik de kaart cadeau gehad en ben dus nooit akkoord gegaan met de voorwaarden.
Ben ik nu het geld gewoon kwijt?