LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verlopen cadeaukaart

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
laforge

Verlopen cadeaukaart

Ongelezen bericht door laforge »

Ik heb vorig jaar een cadeaukaart kado gekregen, helaas was deze 1 maand geleden verlopen.
Saldo was 10 euro. In de voorwaarden staat dat de kaart verlengd kan worden, kosten 7,95.
Echter heb ik de kaart cadeau gehad en ben dus nooit akkoord gegaan met de voorwaarden.
Ben ik nu het geld gewoon kwijt?
Laatst gewijzigd door Radar op 10 mei 2017 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.

NeoDutchio

Re: Verlopen cadeaukaart

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ja, het geld bent u kwijt. De koper van de bon is akkoord gegaan met de voorwaarden. Ik hoop alleen niet dat de gulle gever hier mee zit te lezen. Echt leuk is het niet om te zien dat u uw kado ergens wegstopt en er geen gebruik van maakt.

Het wordt eens tijd dat we stoppen met die rare bonnen. De Nederlandsche bank heeft ook bonnen. De waarde is nagenoeg onbeperkt geldig en overal in te wisselen, zelfs in het buitenland. En ik weet zeker dat als men zo'n bon in handen heeft het veel sneller besteed wordt.

berndv

Re: Verlopen cadeaukaart

Ongelezen bericht door berndv »

laforge schreef:Ik heb vorig jaar een cadeaukaart kado gekregen, helaas was deze 1 maand geleden verlopen.
Saldo was 10 euro. In de voorwaarden staat dat de kaart verlengd kan worden, kosten 7,95.
Echter heb ik de kaart cadeau gehad en ben dus nooit akkoord gegaan met de voorwaarden.
Ben ik nu het geld gewoon kwijt?
Het "geld" bent u nu kwijt inderdaad. Er mag op cadeaukaarten een geldigheidsdatum op zitten, deze hoeven niet oneindig geldig te zijn.

Gesloten