Ik heb 2 jaar geleden een vloerlamp gekocht met een led leeslampje voor 200 euro. Nu was het ledlampje stuk en wou ik het vervangen, wat niet lukte. Bij navraag bij de winkelier blijkt dat dit lampje niet te vervangen is! Na een lange oeverloze discussie mochten we de lamp komen omruilen voor een nieuwe.
De winkelier gaf aan dat het vervangen van een ledlamp niet standaard is.
Dit verbaast mij!
De gloeilamp moet er uit, deze moeten worden vervangen door de zuinige ledlampen. Dan kun je het niet verkopen dat een ledlamp niet kan worden vervangen in een vloerlamp van 200,- euro!
Het zou een regel moeten zijn dat alleen lampenarmaturen, vloerlampen etc. mogen worden verkocht waarvan de lamp (ongeacht de soort lamp of prijs) moet kunnen worden vervangen door een nieuwe!!
gurpvm schreef:Ik heb 2 jaar geleden een vloerlamp gekocht met een led leeslampje voor 200 euro. Nu was het ledlampje stuk en wou ik het vervangen, wat niet lukte. Bij navraag bij de winkelier blijkt dat dit lampje niet te vervangen is! Na een lange oeverloze discussie mochten we de lamp komen omruilen voor een nieuwe.
De winkelier gaf aan dat het vervangen van een ledlamp niet standaard is.
Dit verbaast mij!
De gloeilamp moet er uit, deze moeten worden vervangen door de zuinige ledlampen. Dan kun je het niet verkopen dat een ledlamp niet kan worden vervangen in een vloerlamp van 200,- euro!
Het zou een regel moeten zijn dat alleen lampenarmaturen, vloerlampen etc. mogen worden verkocht waarvan de lamp (ongeacht de soort lamp of prijs) moet kunnen worden vervangen door een nieuwe!!