Heb toen een tijdje oude banden van fuji gebruikt, deden het prima, maar waren vrij oud (jaartje of 5 al) en het beeld werd wat slechter, dus nieuwe gekocht, weer van maxell. Tijdje in de verpakking laten zitten, weinig leuks op tv, maar gisteren eens uitgepakt en in de videorecorder gestopt. Uurtje opgenomen, maar toen ik terug wilde spoelen een raar geluid, en jawel, ik kon weer het lint van een paar meter eruit peuteren. Voorzichtig gedaan, oude fujiband erin, maar mijn videorecorder weigerde. Kapot. Na herhaalde pogingen blijkt hij echt niks meer te doen, nadat de band van maxell er weer in vast was gelopen.
Bovenstaand verhaal naar Maxell gemaild, waarin ik het niet meer dan redelijk vond dat ik in elk geval het aankoopbedrag van mijn banden terugkreeg. Ze hebben het nooit gedaan en nu zit ik ook nog met een kapotte videorecorder. Kreeg vanmiddag een mailtje terug. Was een standaard mailtje met blablabla, goede service, wij zijn een A-merk, doen alles om u tevreden te houden. Heeft een medewerker er nog een alinea tussen geplakt;
Toch? "Een beetje dom" zou Maxima zeggen, want noch het een noch het ander heeft u! Op onze beurt zeggen wij .... pech is pech!
Uw insinuatie, dat door onze banden - uw videorecorder kapot is gegaan, vinden wij zeer misplaatst!
Bij het een noch ander hebben ze het over het bonnetje. Zou ik sowieso niks aan hebben, aangezien ik dan weer een nieuwe band zou krijgen. Maar aan nieuwe videobanden heb ik op zich vrij weinig, aangezien ik geen videorecorder meer heb. Sowieso durf ik die banden nergens meer in te steken. Één keer kapot (al verwacht je dat niet bij 1 keer gebruiken) kan gebeuren, maar twee keer, waarvan de tweede keer de recorder sneuvelt geeft mij zeer weinig vertrouwen dat het de volgende keer niet nog een keer gebeurt.
Heb ik nog enige rechten hierin, of moet ik het maar gewoon slikken dat ik voor dom uitgemaakt word?