| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vloerbedekking
-
ton verstraaten
vloerbedekking
vorig jaar vloebedekking gekocht bij kwantum deze gaat opbollen bij een hoge luchtvochtigheid heeft iemand hier van gehoord of ervaring mee????
-
kanovaarder
Re: vloerbedekking
Tapijt
Als het zo'n geperst vilttapijt is dan is het antwoord Ja.
Dat uitgezet zijn bij meer vocht voel je als je erover loopt (bij losgelegd natuurlijk).
Hooguit overigens geschikt voor een trapportaal.
Wel sterk maar d a t soort tapijt wat ik bedoel ziet er nogal goedkoop uit.
Grootvader
Als het zo'n geperst vilttapijt is dan is het antwoord Ja.
Dat uitgezet zijn bij meer vocht voel je als je erover loopt (bij losgelegd natuurlijk).
Hooguit overigens geschikt voor een trapportaal.
Wel sterk maar d a t soort tapijt wat ik bedoel ziet er nogal goedkoop uit.
Grootvader
-
ton verstraaten
het is geen vilt en ook niet goed koop 69,95 euro per mtr
Als het 5 mtr breed of nog breder is dan
is het wel goedkoop.Dan kan je ook niets verwachten.
Is het echter per vierk.mtr. dn zou ik terug gaan naar
die hallen.
is het wel goedkoop.Dan kan je ook niets verwachten.
Is het echter per vierk.mtr. dn zou ik terug gaan naar
die hallen.
Wat heeft een klacht nou met de prijs te maken, al is het 10 euro de meter dan nog. Ik zou gewoon een klacht indienen ze zijn in ieder geval aangesloten bij de CBW.
Niet geschoten is altijd mis, ik neem toch aan dat het voor deze prijs best een paar jaar mee mag gaan.
Niet geschoten is altijd mis, ik neem toch aan dat het voor deze prijs best een paar jaar mee mag gaan.
-
cybertomaat
voor 70 euri's heb ik laminaat in mijn hele huiskamer !!!
best duur dus voor een stukkie tappijt zou ik denken ...
zeker als u niet tevreden bent !!!
>cybertje<
best duur dus voor een stukkie tappijt zou ik denken ...
zeker als u niet tevreden bent !!!
>cybertje<
-
kanovaarder
Opbollend tapijt.
Normaal gesproken zou dit, ook voor die prijs zoals genoemd, een gewoon laag- of hoogpolig tapijt niet mogen opbollen.
Verder is mijn ervaring in Amsterdam Noord dat de tapijtleggers die deze Kwantumvestiging daarvoor inhuurde uitstekende vaklui waren.
In uw geval kan het daar fout zijn gegaan zodat niet door het vochtige weer maar door verkeerd gelegd zijn het tapijt opbolt (uitlopen).
Vrijwel al het tapijt is toch met een rubberachtige ondergrond?
Dat is per definitie ongevoelig voor vocht.
Is het op een basis van jute dan nog zit daar voor een deel een rubberachtig materiaal tussen, dus.....
Ach, naar mijn ervaring is Kwantum wel ramsch maar makkelijk in garantie en omruilen.
Dit in tegenstelling tot Keurkoop en het NTI. Hè Els!
Grootvader
Normaal gesproken zou dit, ook voor die prijs zoals genoemd, een gewoon laag- of hoogpolig tapijt niet mogen opbollen.
Verder is mijn ervaring in Amsterdam Noord dat de tapijtleggers die deze Kwantumvestiging daarvoor inhuurde uitstekende vaklui waren.
In uw geval kan het daar fout zijn gegaan zodat niet door het vochtige weer maar door verkeerd gelegd zijn het tapijt opbolt (uitlopen).
Vrijwel al het tapijt is toch met een rubberachtige ondergrond?
Dat is per definitie ongevoelig voor vocht.
Is het op een basis van jute dan nog zit daar voor een deel een rubberachtig materiaal tussen, dus.....
Ach, naar mijn ervaring is Kwantum wel ramsch maar makkelijk in garantie en omruilen.
Dit in tegenstelling tot Keurkoop en het NTI. Hè Els!
Grootvader