| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardevolle cadeaubonnen kan men niet meer inwisselen
Re: Waardevolle cadeaubonnen kan men niet meer inwisselen
Tuurlijk is de cadeaubon gewoon bruikbaar, alleen met de beperking van maximaal € 50,00 per bestelling/artikel.
Het resterende bedrag blijft gewoon op de cadeaubon staan en kan bij een andere gelegenheid worden gebruikt.
Het krijgen van en cadeaubon is toch al geen pretje voor de ontvanger omdat ze maar beperkt inwisselbaar zijn en je maar net iets wil kopen waarbij je de bon kan gebruiken.
Deze maatregel maakt het steeds onaantrekkelijker om er eentje te geven , althans dat mag ik hopen, hoewel anderen daar een andere mening over kunnen hebben.
Geen bon, maar harde valuta in een envelopje, zal de ontvanger een plezier doen, maar dat zal net als bij een bon weer afhangen van het bedrag wat er inzit.
Het resterende bedrag blijft gewoon op de cadeaubon staan en kan bij een andere gelegenheid worden gebruikt.
Het krijgen van en cadeaubon is toch al geen pretje voor de ontvanger omdat ze maar beperkt inwisselbaar zijn en je maar net iets wil kopen waarbij je de bon kan gebruiken.
Deze maatregel maakt het steeds onaantrekkelijker om er eentje te geven , althans dat mag ik hopen, hoewel anderen daar een andere mening over kunnen hebben.
Geen bon, maar harde valuta in een envelopje, zal de ontvanger een plezier doen, maar dat zal net als bij een bon weer afhangen van het bedrag wat er inzit.
-
Komkommertijd
Een zwartwerker 20 bonnen van €50,- geven in plaats van €1000,- contant?
En wat doe ik met een Gamma bon als ik vrijwel alles bij de Hornbach koop?
Ook zal de Action, Aldi en Lidl nauwelijks bonnen aannemen.
Je verplicht iemand tot aankopen bij een firma waar ik zeden kom dus weigerde deze gewoon.
Ook nog een nergens vermelde online te vinden aankoop datum... afschaffen die zooi.
Je verplicht iemand tot aankopen bij een firma waar ik zeden kom dus weigerde deze gewoon.
Ook nog een nergens vermelde online te vinden aankoop datum... afschaffen die zooi.
Volgende keer dit van te voren aangeven aan de géver?Komkommertijd schreef: ↑20 jul 2020 10:28Een zwartwerker 20 bonnen van €50,- geven in plaats van €1000,- contant?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Dit is het graf voor de kadobon. R.I.P.
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
Helemaal perfect.
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
Petje af. Nu zijn we in keer van het hele witwas probleem af 
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
-
Theotrucker
Volgende stap is contant (papier) geld afschaffen!
-
Komkommertijd
Door de 6 Zelf scan bij de Action en maar 1 normale open gaan ze meer Pinnen!
Begrijp alleen sukkels niet in de lange rij met contant en dan Pin betaler er tussen!
Zelden doen ze een 2e kassa open omdat de 6 zelf scan er ook is.
Maar Contant bleef en bij een Pin storing, vele wilden geld naar mijn overmaken om €50,- in ontvangst te nemen...
Normaal moet ik regelmatig stort kosten betalen en dan gratis uitdelen aan mensen die via Smartphone Ban-klieren.
Begrijp alleen sukkels niet in de lange rij met contant en dan Pin betaler er tussen!
Zelden doen ze een 2e kassa open omdat de 6 zelf scan er ook is.
Maar Contant bleef en bij een Pin storing, vele wilden geld naar mijn overmaken om €50,- in ontvangst te nemen...
Normaal moet ik regelmatig stort kosten betalen en dan gratis uitdelen aan mensen die via Smartphone Ban-klieren.
-
juliomariner
De woordgrappen worden er niet beter op
Komkommertijd
vindt dit leuk
Voor mijn spaarkastje in mijn stamkroeg is papiergeld wel makkelijk. Dat muntgeld mogen ze wat mij betreft wel afschaffen.