LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing voor Foodies

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Schwarz1

Waarschuwing voor Foodies

Ongelezen bericht door Schwarz1 »

Koken is voor mij meer dan een hobby. Daarom besloot ik in november 2016 gebruik te maken van een actie en voor 2017 een jaarabonnement op Foodies te nemen. De prijs van € 15 leek leuk, maar kreeg een venijnig staartje!

Ik wilde mijn abonnement na een jaar beëdigingen en heb dit, op basis van de Wet van Dam, op 17 november 2017 gedaan. Dus ruim één maand voor 31 december. Dit werd tot mijn verbazing niet geaccepteerd. Foodies hanteert de datum van de bezorging van het december nummer. Dit staat niet vermeld in de abonnement- en leveringsvoorwaarden van F&L Media; de uitgever van Foodies.

Hoe kan ik dit als abonnee weten? Niet dus! Foodies gebruikt dit om extra inkomsten te verwerven. Je wordt zo gedwongen om de opzegging met een maand te verlengen tegen een prijskaartje van €12,25 voor één nummer. Ik vind dit een malafide praktijk. Jij bent gewaarschuwd!

Moneyman

Re: Waarschuwing voor Foodies

Ongelezen bericht door Moneyman »

Schwarz1 schreef:Koken is voor mij meer dan een hobby. Daarom besloot ik in november 2016 gebruik te maken van een actie en voor 2017 een jaarabonnement op Foodies te nemen. De prijs van € 15 leek leuk, maar kreeg een venijnig staartje!

Ik wilde mijn abonnement na een jaar beëdigingen en heb dit, op basis van de Wet van Dam, op 17 november 2017 gedaan. Dus ruim één maand voor 31 december. Dit werd tot mijn verbazing niet geaccepteerd. Foodies hanteert de datum van de bezorging van het december nummer. Dit staat niet vermeld in de abonnement- en leveringsvoorwaarden van F&L Media; de uitgever van Foodies.

Hoe kan ik dit als abonnee weten? Niet dus! Foodies gebruikt dit om extra inkomsten te verwerven. Je wordt zo gedwongen om de opzegging met een maand te verlengen tegen een prijskaartje van €12,25 voor één nummer. Ik vind dit een malafide praktijk. Jij bent gewaarschuwd!
Wat staat er wél in de voorwaarden? Opzeggen uiterlijk een maand voor afloop contract, neem ik aan? In dat geval zou ik de incasso van januari storneren en het blad retour afzender sturen.

Gesloten