LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Water ontkalker

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sake1987

Water ontkalker

Ongelezen bericht door sake1987 »

Hallo,

Mijn vrouw wil graag een water ontharder ontkalker.
Heb net een brochure opgevraagd van Amysoft.
Wie heeft ervaring met dit product of andere?

riddert

Re: Water ontkalker

Ongelezen bericht door riddert »

Ken wat gebruikers, is ideaal. Je hoeft de douche niet meer na te drogen, als je de auto gewassen hebt krijg je geen kalkvlekken.

Comfortverhogend apparaat, waar je wel ruimte voor moet hebben, en ik geloof dat zo'n ding rond de 2duizend kost.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Let erop, dat je een apparaat neemt, dat je direct na de watermeter plaatst. Verder is het net als bij scheermesjes: losse mesjes duur, apparaat goedkoop. Kijk daarom naar de prijs en het verbruik van de anti-kalkmiddelen. Beter een iets duurder apparaat en goedkope navullingen dan omgekeerd.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik heb dit niet nodig... al zacht genoeg en kijk eens bij Duitse test hierover van vele merken en aanschaf en gebruik kosten....

en ook een aantal die stopte dus geen filters meer leverbaar... dat risico ook nog!
En bij te laat filters wisselen kans op bacterie groei en juist erg ziek worden.... dan liever matglas in de douche en met autopoets weghalen.... dat is wel zo veilig... maar kan dit van een jaar of 2 terug niet zo snel vinden helaas....

Wie weet deze link naar die test?

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

sake1987 schreef:
12 aug 2020 20:34
Wil ze de waterontharder gaan ontkalken, of bedoel je wat anders ?

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

Brahms schreef:
12 aug 2020 22:14
sake1987 schreef:
12 aug 2020 20:34
Wil ze de waterontharder gaan ontkalken, of bedoel je wat anders ?
Ze wil het apparaat

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Mijn ouders hebben een aantal jaren geleden een dergelijk apparaat laten plaatsen. Ze zijn er uiterst tevreden over, bespaart in wasmiddelen voor wasmachine en vaatwasser, water vinden ze lekkerder, minder vaak ontkalken van waterkoker en senseo. Ook in de badkamer minder tot geen last van kalkaanslag.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Belangrijk is waar je woont, immers in veel delen van het land is het water al zonder kalk. In andere delen wordt het water door de leverancier al ontkalkt.
Als ik bijvoorbeeld hier kijk, geen spoor van kalk te zien, aan ontkalken hoeft dan ook zeker niet te worden gedaan.
Vaak zijn de verkooppraatjes sterker dan de kalkafzetting.

Gesloten