LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waterontharder amfa 2000

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
keijzer

waterontharder amfa 2000

Ongelezen bericht door keijzer »

heeft er iemand ervaring met de waterontharder amfa 2000? ik ben erg geinteresseerd omdat het water hier in Drenthe erg hard is. ik wil alleen geen praatjes kopen maar iets wat echt werkt. het bedrijf, TSD, beweert dat het beter is dan de ionen-manier en ook veel gezonder vanwege bv het magnesium dat in het water blijft en er wordt ook nog eens niets toegevoegd, wat bij de ionen wel gebeurd (volgens TSD)
nou woon ik pas in Drenthe dus ben naarstig op zoek naar info.

wie weet meer hierover?

joostw

Re: waterontharder amfa 2000

Ongelezen bericht door joostw »

Beste Keijzer.

U stelt dat het water in Drenthe erg hard is, dat is niet overal het geval.
Ikzelf ben woonachtig in het zuid-oosten van Drenthe en ons water is zelfs zeer zacht, 7 graden Duitse hardheid.

Als u even kijkt op de site van WaterleidingsMaatschappij Drenthe, kortweg WMD, kunt u kijken hoe de hardheid van uw water is.

Ze werken trouwens met centrale waterontharders dus aanschaf van zo'n Amfa geval is zeer waarschijnlijk niet nodig.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

dat zou mooi zijn, maar mijn postscode wordt niet herkend door dit programmaatje... weet dus nog niets

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten