LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie het weet, mag het zeggen.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
MAXIEM

Wie het weet, mag het zeggen.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Vraag: wie weet wie de schrijver en uitgever is van onderstaande brochure:

http://www.fraudemeldpunt.nl.campaiinte ... pakket.pdf

Met dank, Maxiem.

skilltone

Re: Wie het weet, mag het zeggen.

Ongelezen bericht door skilltone »

Waarom wil je dat weten wie dat geschreven heeft? Dit is niks anders dan een uittreksel van een gemiddeld MBO Detailhandel school qua boek. 90% kan je in de praktijk al vergeten ;)

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Heeft iemand jouw auteursrecht geschonden ? :mrgreen:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Voor mijn gevoel is het een soort examenopdracht of afstudeerproject of iets dergelijks. Heel veel onderwerpen, die een apart hoofdstuk/boek/sessie/studieproject waard zijn, zijn in één document samengebracht. Temeer vanwege de literatuurlijst, onderaan.

Alleen al de 6 P's (waren er vroeger inderdaad 4), daar hebben we indertijd heel wat tijd en aandacht aan besteed, dat wordt hier in een paar zinnetjes even opgelepeld

Ziet er wel goed en degelijk uit, moet ik zeggen. Maar aangezien het eigenlijk een samenvatting is van heel veel stof, heeft het nauwelijks enige meerwaarde.
Laatst gewijzigd door witte angora op 12 jul 2011 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora

vogels schreef:
witte angora schreef:Ziet er wel goed en degelijk uit, moet ik zeggen.
??????????
Ik zie er geen fraude in, eerlijk gezegd. Er staat geen enkele link of informatie of wat dan ook om iets te kopen, of je geld in te steken. Geen naam, geen adres, helemaal niks.

MAXIEM

witte angora

Zelf denk ik, dat het een onderdeel is van een cursus van bijvoorbeeld het NTI en dat zou ik graag zeker willen weten.

Met vriendelijke groet, Maxiem.

witte angora

In dat geval zou er toch op iedere pagina met grote letters NTI staan, of zoiets. Lijkt mij tenminste. Al is het maar in een voetnoot, met zo'n copyright tekentje erbij.

Ook dat achtergrondje op iedere pagina is niet van de NTI.

Heb net even naar een aantal boeken gekeken, die zijn gewoon te koop, maar niet specifiek bij één adres. Dus het is ook geen reclamepraatje om mensen een bepaalde winkel in te lokken.

witte angora

Zo moeilijk is dat niet om een stuk te bewerken. Bovendien gaat de vraag helemaal niet over of het een goed geschreven stuk is.

Wat ik me af vraag is waarom Maxiem zo graag de afkomst v.h. stuk wil weten.
Ik probeer mee te denken om de vraag te beantwoorden. Vreemd dat je van mijn eerste post alleen maar een bijzonder klein deeltje quote, en daar een niets zeggende opmerking over maakt.

Jij stelt alleen maar een niet ter zake doende wedervraag. Net zoals jouw twee andere berichten in dit topic geen enkele meerwaarde hebben.

MAXIEM

Vogels,
Het is eenieder duidelijk dat hier sprake is van aquisitiefraude. Als dit een "geleend" stuk is, dan kan ik de rechthebbende waarschuwen, die dan een klacht kan indienen wegens schending van de auteursrechten. Meer moet je achter mijn post niet zoeken.

Maxiem.

MAXIEM

vogels

Deze helpdesk is niet meer dan een telraam. Zij verzamelen klachten, maar doen zelf geen onderzoek. Als je een klacht wilt indienen, dan moet je toch echt zijn bij de organisatie die de auteursbelangen behartigt.

Maxiem.

witte angora

Het is eenieder duidelijk dat hier sprake is van aquisitiefraude. Als dit een "geleend" stuk is, dan kan ik de rechthebbende waarschuwen,
Ik zie dat er niet aan af, eerlijk gezegd. Maar waarom doe je zoveel moeite voor iets van wie je niet weet wie de oorspronkelijke schrijver is, en waarvan je niet weet wie het in deze vorm geschreven heeft?

witte angora

vogels schreef:
witte angora schreef:
Zo moeilijk is dat niet om een stuk te bewerken. Bovendien gaat de vraag helemaal niet over of het een goed geschreven stuk is.

Ik probeer mee te denken om de vraag te beantwoorden. Jij stelt alleen maar een niet ter zake doende wedervraag.
Jouw oordeel over wel/niet goed stuk, is voor de vraag totaal niet relevant, zo ook niet waar genoemde boeken wel/niet te koop zijn.

Kortom: jij weet net zo min een antwoord op de vraag als ik.
Klopt, ik weet het ook niet, anders had ik het hier wel vermeld. Ik probeer alleen mee te denken, in welke richting Maxiem zou kunnen zoeken. Wat het nut is van jouw reacties op mijn berichten is mij niet duidelijk.

Gesloten