LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Hotelbon jaarkaart[/b]

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
gbast
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2009 22:58

[b]Hotelbon jaarkaart[/b]

Ongelezen bericht door gbast »

Ben in 2007 door Hotelbon telefonisch benaderd om in te gaan op een eenmalige actie om voor €45,- een Hotelbonjaarkaart aan te kopen voor het jaar 2008. Er is tijdens het telefoongesprek niets verteld over het afsluiten van een onbepaald Hotelbonjaarkaart abonnement.
Wat schets mij verbazing.....een nieuw bedrag van €59,95 wordt zonder mijn toestemming van mijn bankrekening afgescheven voor een nieuwe Hotelbonjaarkaart voor 2009!
Ik heb destijds eenmalig toestemming gegeven om een bedrag af te schrijven van €45,- in de actieperiode voor de jaarkaart van 2008. Zeker niet tot wederopzegging voor onbepaalde tijd. dit had ik nooit gedaan.
Inmiddels het bedrag laten storneren door mijn bank maar hierop weer een aanmaning van Hotelbon ontvangen om toch maar te betalen.
Heb hierop weer een brief geschreven met duidelijke uitleg over de gehele gang van zake en mijn standpunt hierin.
In middels een reactie van Hotelbon per brief terug gehad dat ik destijds toch een abonnement op de jaarkaart heb afgesloten tot wederopzegging.

Is hier iets aan te doen? Ik weet zeker dat destijds tijdens het telefoongesprek niet ter sprake is geweest dat ik er voor onbepaalde tijd aan vast zou zitten tot wederopzegging!

Wie kan mij verder helpen?

Ik weet zeker dat er meer mensen zijn met ditzelfde probleem.

Ik vind dat ik om de tuin geleid ben door Hotelbon en ben van mening dat er onwettig is gehandeld tijdens het aanbieden van deze telefonische actie van Hotelbon.

Gesloten