Ik was naar buiten gerend en had mij geposteerd vóór zijn bus
Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
En dat is waarschijnlijk de reden dat hij zo bang ismoederslink schreef: ↑06 nov 2020 18:38Ik was naar buiten gerend en had mij geposteerd vóór zijn bus
-
- Berichten: 913
- Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Als je het ziet kan je het wellicht ook eens filmen? Geeft mss meer gewicht richting PostNL.
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Dit moet de pakketbezorging zijn: hij rijdt langzaam door de straat wijst op een busje.
De pakketbezorgers is voor het overgrote deel uitbesteed aan kleinere bedrijven of zzp'ers. Staat er een 2e bedrijfsnaam op het busje? Dan kun je daar verder zoeken naar een leidinggevende. Staat er niets op het busje? Dan is het een zzp'er.
In welke regio speelt dit? (Eerste drie cijfers van je postcode zijn genoeg)
De pakketbezorgers is voor het overgrote deel uitbesteed aan kleinere bedrijven of zzp'ers. Staat er een 2e bedrijfsnaam op het busje? Dan kun je daar verder zoeken naar een leidinggevende. Staat er niets op het busje? Dan is het een zzp'er.
In welke regio speelt dit? (Eerste drie cijfers van je postcode zijn genoeg)
-
- Berichten: 943
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Ik zou klagen bij de verkoper. Zij moeten maar zorgen dat er geleverd wordt. U was thuis maar hebt niets ontvangen dus is de verkoper in gebreke. Laat deze het maar oplossen bij post.nlmiekje125 schreef: ↑06 nov 2020 17:55Dank voor jullie berichten.... vandaag was het weer zover.... thuis.. hij rijdt langzaam door straat... stopt .. en rijdt weer door. 15 minuten later bericht dat hij het niet kon afleveren. Morgen zelf ophalen bij afleverpunt.... Aangetekende post...
Weer klachtenlijn post.nl aan de lijn... Ja mevrouw wij zijn op de hoogte ... we kunnen alleen dit naar zijn meerdere sturen en deze zal maatregelen nemen.
Bij mijn mailtje zie ik ook reacties dat mijn klachtenpunten er niet bij staan.... Dan graag onderaan mijn mail kijken...
Ik zou het liefste in contact komen met zijn meerdere en bezorger om dit uit te praten.... Wacht op antwoord.
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Pakket is afgeleverd en kan worden opgehaald bij een pick up punt .Ik_weet_niet_alles schreef: ↑06 nov 2020 20:59Ik zou klagen bij de verkoper. Zij moeten maar zorgen dat er geleverd wordt. U was thuis maar hebt niets ontvangen dus is de verkoper in gebreke. Laat deze het maar oplossen bij post.nlmiekje125 schreef: ↑06 nov 2020 17:55Dank voor jullie berichten.... vandaag was het weer zover.... thuis.. hij rijdt langzaam door straat... stopt .. en rijdt weer door. 15 minuten later bericht dat hij het niet kon afleveren. Morgen zelf ophalen bij afleverpunt.... Aangetekende post...
Weer klachtenlijn post.nl aan de lijn... Ja mevrouw wij zijn op de hoogte ... we kunnen alleen dit naar zijn meerdere sturen en deze zal maatregelen nemen.
Bij mijn mailtje zie ik ook reacties dat mijn klachtenpunten er niet bij staan.... Dan graag onderaan mijn mail kijken...
Ik zou het liefste in contact komen met zijn meerdere en bezorger om dit uit te praten.... Wacht op antwoord.
Dus de verkoper is bij lange na niet in gebreke.
Denk dat TS eens bij zichzelf ten rade moet gaan wat er fout is gegaan en via post.nl een gesprek moet aangaan.
-
- Berichten: 943
- Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Pakket is niet afgeleverd bij de TS. TS hoeft ook niet te accepteren dat deze het pakket op moet halen bij de pick up punt, dat is immers niet afgesproken met verkoper. TS was gewoon thuis en had het pakket gewoon afgeleverd kunnen worden. TS heeft dus niets ontvangen en dus is de verkoper de overeenkomst niet nagekomen.sake1987 schreef: ↑06 nov 2020 21:29Pakket is afgeleverd en kan worden opgehaald bij een pick up punt .Ik_weet_niet_alles schreef: ↑06 nov 2020 20:59Ik zou klagen bij de verkoper. Zij moeten maar zorgen dat er geleverd wordt. U was thuis maar hebt niets ontvangen dus is de verkoper in gebreke. Laat deze het maar oplossen bij post.nlmiekje125 schreef: ↑06 nov 2020 17:55Dank voor jullie berichten.... vandaag was het weer zover.... thuis.. hij rijdt langzaam door straat... stopt .. en rijdt weer door. 15 minuten later bericht dat hij het niet kon afleveren. Morgen zelf ophalen bij afleverpunt.... Aangetekende post...
Weer klachtenlijn post.nl aan de lijn... Ja mevrouw wij zijn op de hoogte ... we kunnen alleen dit naar zijn meerdere sturen en deze zal maatregelen nemen.
Bij mijn mailtje zie ik ook reacties dat mijn klachtenpunten er niet bij staan.... Dan graag onderaan mijn mail kijken...
Ik zou het liefste in contact komen met zijn meerdere en bezorger om dit uit te praten.... Wacht op antwoord.
Dus de verkoper is bij lange na niet in gebreke.
Denk dat TS eens bij zichzelf ten rade moet gaan wat er fout is gegaan en via post.nl een gesprek moet aangaan.
TS hoeft helemaal geen gesprek aan te gaan met post.nl aangezien TS helemaal geen klant is van post.nl. TS heeft alleen te maken met de verkoper en voor de rest met niemand.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Het ging om "aangetekende post". Hopelijk krijgt deze bezorger een andere route zodat het probleem zich vanzelf oplost.
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Pakket is wel afgeleverd op een afhaalpunt waar ie ook naar toe ging als ie niet thuis zijn geweest dus dat hoeft ook niet afgesproken te worden dat is de normale procedure.Pakket is niet afgeleverd bij de TS. TS hoeft ook niet te accepteren dat deze het pakket op moet halen bij de pick up punt, dat is immers niet afgesproken met verkoper. TS was gewoon thuis en had het pakket gewoon afgeleverd kunnen worden. TS heeft dus niets ontvangen en dus is de verkoper de overeenkomst niet nagekomen.
TS hoeft helemaal geen gesprek aan te gaan met post.nl aangezien TS helemaal geen klant is van post.nl. TS heeft alleen te maken met de verkoper en voor de rest met niemand.
De verkoper is dus gewoon alles nagekomen.
TS moet dus wel een gesprek aangaan want er is schijnbaar wat gebeurt tussen de bezorger en TS en daar staat de verkoper gewoonweg buiten.
Maar als TS inderdaad dit heeft gebruikt met een discussie tegen de bezorger zou ik als bezorger ook zoiets hebben stik maar met je post ga het maar ophalen.
Klachten als:
- zelf aftekenen van aangetekend stuk Sinds corona mag dat is uitgebreid in het nieuws geweest
- doos pletten om toch in de brievenbus te krijgen als het als brievenbuspost is verstuurd gaat het niet met de pakketpost mee en als het dan niet past is jouw brievenbus niet de standaard maat
- pakket bij de buren voor de deur, achter een plant, zetten, zonder aanbellen Dat hoort niet maar hoe weet jij dat dan dat deze bezorger het heeft gedaan was immers geen pakje voor jou
- zelf aftekenen pakket, als handtekening ontvangst nodig is zie eerste klacht
- kaartje in de brievenbus, afhalen bij ophaalpunt, terwijl ik gewoon thuis was Nogmaals er is wel wat meer voor gevallen bezorgers krijgen betaald per afgeleverd pakket gaat ie naar het afleverpunt krijgen ze veel minder dus hij gooit inkomsten weg
- pakket voor de deur zetten, bonken op de raam en snel de lift in, geen mogelijkheid pakket te weigeren Als je wilt weigeren moet je niks bestellen sommige klanten zijn ook verdommes traag doen er 5 minuten over om de deur te openen dan was elke bezorger al weg
- bij commentaar altijd de schuld bij geadresseerde leggen, nooit bij zichzelf Gezien de bovenstaande klachten ligt het ook veel aan jou je bemoeit je met zaken die jou niks aangaan
- altijd in de avond bezorgen, terwijl hij al twee keer in de straat is geweest Nogmaals al rijd ie 60x in jouw straat als jou pakket in de avond ingedeeld is heeft ie hem niet bij nu 99% van de gevallen heb je dit dus zelf aangegeven bij het bestellen en moet je dus bij de verkoper zijn.
- dreigen adres te blokkeren zodat je geen pakketten meer ontvangt Hoort niet maar nogmaals gezien je bovenstaande klachten zou je bij ieder ander op de zwarte lijst komen
- tijden door Postnl in app gegeven, worden door pakketbezorger gewijzigd. Dat kan ie helemaal niet dat gaat geheel automatisch tevens zijn deze tijden bij benadering en kan je er geen rechten aan ontlenen
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Wat een lap tekst en wat een onzin
-
- Berichten: 1136
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Maar waarom ben je in eerste instantie gaan klagen zodat hij je nu overslaat? Of blijf je nu weer weg en zeg je niks totdat het weer fout gaat? Dan ben ik geneigd de bezorger gelijk te geven namelijk.
Shivers
vindt dit leuk
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
TS woont zo te lezen in een appartementencomplex, want er is een lift.
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Hier hetzelfde probleem. Bezorger liegt dat hij in juli is gebeten door mijn kleine hondje. Wat absoluut niet waar is want ik stond er zelf bij het enige wat ze deed was blaffen, en hij sloeg haar toen heb ik gezegd dat hij normaal moest doen, en toen ging hij lopen dreigen en smeet mijn pakket over het hek neer en riep dat hij hier geen pakketten zou brengen. Dus iedere keer geklaagd en duidelijk aangegeven dat het hondje nooit alleen los loopt en als er pakketten worden bezorgd houden we haar in huis! Dan krijg je als antwoord, ja mevrouw bezorgers zijn verplicht om aan te bellen en we gaan ervan uit dat het niet weer gebeurd. Nu dus een openbare klacht in gediend want we zijn het zo zat. en nu krijgen we als antwoord dat die leugenaar niet meer hoeft te bezorgen bij ons en dat we onze pakketen zelf maar op moeten halen. Wat een kinderachtig rot bedrijf is dit. Wat moet ik hier aan doen? Iemand?
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Blijkbaar was uw hond toen niet in huis want de bezorger sloeg uw hondje zegt u. Of de bezorger was in uw huis wat niet hoort.Nooky schreef: ↑07 apr 2022 14:12Hier hetzelfde probleem. Bezorger liegt dat hij in juli is gebeten door mijn kleine hondje. Wat absoluut niet waar is want ik stond er zelf bij het enige wat ze deed was blaffen, en hij sloeg haar toen heb ik gezegd dat hij normaal moest doen, en toen ging hij lopen dreigen en smeet mijn pakket over het hek neer en riep dat hij hier geen pakketten zou brengen. Dus iedere keer geklaagd en duidelijk aangegeven dat het hondje nooit alleen los loopt en als er pakketten worden bezorgd houden we haar in huis! Dan krijg je als antwoord, ja mevrouw bezorgers zijn verplicht om aan te bellen en we gaan ervan uit dat het niet weer gebeurd. Nu dus een openbare klacht in gediend want we zijn het zo zat. en nu krijgen we als antwoord dat die leugenaar niet meer hoeft te bezorgen bij ons en dat we onze pakketen zelf maar op moeten halen. Wat een kinderachtig rot bedrijf is dit. Wat moet ik hier aan doen? Iemand?
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Er valt niks te doen.
Jij als ontvanger bent geen klant van PostNL.
Je kunt eventueel de klacht doorgeven aan de webshop, die de klacht aan PostNL door moet geven.
In het praktijk heeft dit weinig nut
Jij als ontvanger bent geen klant van PostNL.
Je kunt eventueel de klacht doorgeven aan de webshop, die de klacht aan PostNL door moet geven.
In het praktijk heeft dit weinig nut
-
- Berichten: 12335
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bezorger van PostNL bezorgt niet meer bij mij, en klagen bij PostNL helpt niet. Wat nu?
Het heeft wel degelijk nut, echter is het niet altijd zichtbaar. Grote partijen hebben vaste contactpunten en contactmomenten met de moedermaatschappij. Klachten worden doorgenomen en gaan de organisatie door. Het nadeel echter is dat er veel met onderaannemers gewerkt word. En bij incidenten word de bezorger echt wel aangesproken, maar een incident is niet voldoende om hard op te gaan acteren. Heb je net de pech dat er geen klik is tussen jou en de bezorger, dan heb je pech en denk je dat er niets aan gedaan word. Komen er genoeg klachten, dan word er anders op gereageerd en zal je zien dat er een andere bezorger kan komen.
Het is net als bij fietsendiefstal, altijd aangifte doen.