Ik ben een zeer ontevrede ex gebruiker.
Ik ben nu als 5 maanden met een deurwaarder bezig om canal+ weg te krijgen.
En lukt dat?.
Neeeeeeee dus.
Mijn probleem is het volgende .
Ik heb 45 min aan de telefoon gehangen met canal+.
om op te zeggen.
Dit was in juli .
Ik vroeg aan een zeer vriendelijke jongeman die aan hun telefoon zat een adres om op te zeggen.
Nou zegt die jongeman dat dat helemaal niet nodig was want hij zou het noteren en laten verwerken mijn abbonement zou dus opgezegt worden op deze manier.
Toen ik hem vroeg hoe het dan zat met onze decoder .
Was zijn antwoord dat ik binnen enkele weken bericht zou krijgen dat ik hem kom verzenden op door hun kon laten ophalen.
Maar dat dit zo allemaal niet werkte kan ik 4 maanden later achter want Ik kreeg een mooie brief van een deurwaarder.
of ik ff wilde betalen.
Ik heb toen daar naar toe gebeld en dankzij een vriendelijke dame van het buro kreeg een postbus nr waar ik de decoder heen kon zenden
Maar daar bij ook een rekening nummer waar ik ff geld op mocht storten.
Ik bent toen zo vriendelijk geweest om een ieder geval de 3 opzeg maanden te betalen.
Klaar zou je zeggen nu ben ik er vanaf.
Nou nee helaas
Naar 3 vervolg brieven van mij naar hen en van hen naar mij.
Kreeg ik te horen dat ik ook nog ff een jaar lang reeds hun decoder moet betalen .
Want ik had aangetekend moeten
Nou ja zeg alsof ik dat niet weet.
Had ik daarvoor niet 45 minuten aan de telefoon gehangen.
Om een adres te krijgen om op te zeggen.
Wie is hier nu fout ik of canal+
Ik heb naar goed vertrouwen gehandeld.
Ik ben nu op het punt dat mijn betalingstermijn verlopen is en de zaak waarschijnlijk voor de rechter zal komen .
Nou laat ze maar komen ik ben er klaar voor .
Ik wens jullie dus via deze weg veel s6 met canal+
Want dat zal iedereen nodig hebben.
Groetjes jose
